本周三(4日)末代會考放榜,o靚模Rainbow(胡心諾)僅考得2分,備受打擊。會考成績好固然飲得杯落,成績欠佳亦不是末路。「浸大E神」Carol(楊梓瑤)是05年會考生,當年她亦只得4分,但她並冇放棄,還花了一年時間勤讀副學士先修班惡補,最後獲浸大副學士取錄,今年更將升讀浸會大學year 2。
既然已經係大學生,本刊即邀請Carol以o靚模為題,用中英撰文,然後請才子陶傑評審。誰知他看後即狠批Carol英文唔掂:「僅僅合格,若果喺外國就肥梗。」認真慘情!


Carol以過來人身份,本周一(2日)帶同當年會考強差人意的成績單,返回母校五育中學,向今屆末代會考生教路兼勉勵。
Carol是05年會考生,回想當年抱着戰戰兢兢心情回學校取成績單,情景仍歷歷在目,她說:「我諗住自己起碼有8分,仲諗住中文會幾好,點知結果得4分,我當堂呆咗,心諗係咪搞錯?」Carol雖懷疑改錯卷,但轉頭已煩於向媽咪交代。Carol說:「媽咪讀書好叻,中四選理科,每科最低有88分,只不過家庭經濟環境唔許可先輟學,所以佢對我好有期望。點知媽咪冇鬧我,反而係我忍唔住喊。」

做兩年Sales賺錢讀書
不過之後Carol化悲憤為力量,立即為自己計劃出路,「我想過報讀IVE,點知好快就滿額,讀副學士又唔夠分,所以決定讀副學士先修班。點知一年學費要3萬6千蚊,我唔夠錢,惟有先去LCX做兩年sales,儲夠學費先再讀。」
之後她成功報讀香港中文大學東華三院社區書院的副學士先修班,「讀完一年就等於會考5科合格。呢一年我真係搏晒命,因為母校五育係中文中學,但先修班用英文教,所以開頭好吃力,考試前兩個月我仲閉關咪書,最後畢到業,總算可以同媽咪有交代。」
原來她的成績足以報讀城大、港大或浸大的副學士,她最終選擇浸大,「因為港大讀完副學士,張證書都只會由附屬學院頒發,但城大同浸大就會寫番大學名,個名好聽啲。」
讀完兩年副學士課程,等同讀了學士課程Year 1,所以9月開學Carol便可以升讀浸大Year 2,對此她充滿期待:「會考係人生少少考試,我覺得讀書為增長知識,最緊要搵啱自己學科,嚟緊我會好好享受校園生活。」

陶傑批評 Carol高興
既然正式成為大學生,本刊邀請Carol寫下中英對照文章,再交才子陶傑評審。Carol爽快答應,更主動提議以o靚模為題,她說:「o靚模係時下流行文化,我諗嚟緊開學都會用得着。」記者將她的大作傳真給才子陶傑,誰知他傳真回覆本刊時,文章已被大幅度修改,第二段更要代Carol重寫。陶傑認真地說:「Carol啲英文文法錯得好緊要,係港式英文。不過,香港嘅制度會寬鬆啲,可以算係僅僅合格;若果喺外國,如英國、印度就肥梗。」
對於文章被陶傑狠批,Carol非但沒有不快,還很高興說:「陶傑係才子,佢話僅僅合格,我已經覺得賺咗。我自知讀書未夠好,所以嚟緊會專心啲,希望下次有機會再俾陶傑品評文章,等佢睇到我有進步!」

陶傑親改文章
黑色為Carol原文
紅色為陶傑改正或增加的字句

Carol應本刊要求以o靚模流行文化為題,分別以中、英寫了同義的文章,以上是Carol的文章全文及給陶傑糾正的版本。

Rainbow重考得2分
去年仍是中四學生的Rainbow,因經常缺課而被踢出校。之後她矢言要完成中五課程,於是報讀了旺角一間私校繼續學業。本周三(4日)是中五會考放榜日,原估計自己有5分的Rainbow,最後只在中文和經濟上取得2分,坦言非常失望。


Carol本周一(2日)拿着當年會考得4分的成績單(下圖)返回母校五育中學,希望可以勉勵今屆末代會考生,即使會考成績不如理想,一樣可以有出路,她說:「條條大路通羅馬,總會有路行嘅。」


陶傑好認真於Carol文章上大肆修改,甚至為她重寫第二段。


佢呢啲係港式英文!(真實對白)


Carol在母校附近遇上Band 1的崇真中學應屆會考生,因當日未派成績單,同學對前途有點擔心,Carol即場教路:「可以讀副學士先修班,唔好以為好渣,同學當中有好多係外國回流嘅勁人。」


雖然會考得4分,但Carol報讀了中文大學東華三院社區書院的副學士先修班,取得3.01的成績(2.5分已可報讀大學副學士),順利報讀浸大兩年的副學士課程。


胸大未必無腦,Carol為了將來的生活,繼續咬緊牙關讀下去。


約11時45分Rainbow抵達學校攞成績表,她與其他學生一樣要排隊,其間她神情輕鬆,仍有心情睇雜誌。


10分鐘後,Rainbow在課室內取得成績表,但見她神情凝重,成績似乎不大理想。


定過神後,Rainbow企定定向學校門外的記者交代自己的分數,她說:「我以為自己會有5分,所以依家好唔開心。(有乜嘢打算?)我會自修補考出年會考,另外亦打算報讀設計學校課程或者語言課程,盡量讀多啲書。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()