傅穎(Theresa)同鄧麗欣(Stephy)都係九人女子組合「Cookies」出身,最近其中4位餅碎(Angela、Helena、Gloria與Elaine)重組,舉行《曲奇Happy2gether音樂會》,令Theresa同Stephy嘅8年積怨再次爆發。
Stephy、Miki、Kary同Theresa都因屬不同公司而不能參與演出,搞手之一的Angela本來打算請晒佢哋去捧場,但Stephy反應甚大,表明同Theresa「有佢冇我」,令好姊妹Angela出手封殺,拒請Theresa。
昔日隊友冇邀請,Theresa惟有放風話當日要拍唱片封套唔得閒。呢pair死敵,又避過一次同場。


Cookies散band多年,只有Stephy、Theresa、Kary、Miki與Angela留在圈中發展,而Stephy與Theresa因爭上位而屢傳不和,今次4位餅碎在8月11日舉行一連兩場的《曲奇Happy2gether音樂會》,一樣有是非。
今次的音樂會由搞手之一的Angela負責籌備,當搵齊其餘三位舊隊員(Helena、Gloria和Elaine)答應演出後,Angela亦親自出面聯絡Stephy、Miki及Kary出席音樂會,在台下見證餅碎重組。Angela個個都搵齊,唯獨冇通知Theresa。

撐Stephy棄Theresa
據知Angela第一個聯絡Stephy,當時Stephy已斬釘截鐵拒與Theresa同場,知情者說:「Stephy同Angela講要返大陸拍戲,唔知到唔到,但就講明一定唔可以請Theresa,講明有佢冇我。當年九餅出道,Stephy係隊長,風頭勁搶,嗰時佢同Theresa已經口和心不和。Angela同Stephy最老友,佢都唔妥Theresa,所以Stephy講明唔請,佢都唔會搵Theresa。至於其他隊員同Stephy都比較friend,同Theresa冇兩句,所以冇人會親自通知佢。」

Theresa直認冇被邀請
本周二晚(3日),Angela做宣傳時直認冇邀請Theresa,「公司(環星娛樂)一話搞呢個音樂會,我就着手搵番啲姊妹,Cookies解散7年,我哋幾個都有喺facebook同msn聯絡,唯獨同Theresa冇聯絡,我冇佢電話,facebook都冇。(個個都係你親自叫,點解唔搵Theresa?)冇呀!呢個交俾公司搵啦!」其餘三位有份參演的餅碎Gloria、Elaine和Helena亦表明已沒有和Theresa聯絡,齊齊同Theresa劃清界線。上周四(7月29日)Stephy出席公開活動,記者問她是否與Theresa去到有你冇我的地步,她只例牌否認:「冇可能囉!(有冇同佢聯絡?)好耐冇聯絡!」
本周三(4日),記者致電Theresa,她透過經理人直認冇人邀請她:「大家好多年冇見,可能我係一個被動嘅人,從來冇人親自邀請我去,只係啱啱有製作單位打嚟叫我拍段片喺現場播。就算佢哋請,嗰日我都要拍唱片封套去唔到。(會唔會拍片?)會。(會唔會覺得被人聯手封殺?)其他嘢我唔回應喇!」

餅碎同Theresa斷交
02年組成的Cookies,原本有9位隊員,03年進行淘汰,只有較受歡迎的Stephy、Theresa、Kary及Miki可以留低,其餘5餅各有發展。雖然多位餅碎都離港升學,但隊員都會在網上保持聯繫,唯獨同Theresa零交往。今次音樂會冇人出面搵Theresa,4位餅碎各有藉口。

Angela區文詩 29歲
Cookies拆夥後,Angela在港台做DJ,拍過電影及參演舞台劇。08年與鈴木仁拍拖,最近簽約環星娛樂,準備9月出個人大碟。

我冇Theresa電話喎!(真實對白)

Helena馬思恒 26歲
06年赴美修讀特殊兒童治療課程的Helena,現於特殊兒童學校實習,今年畢業後將留美繼續讀碩士課程。

搵人嘅嘢 唔關我事o架!(真實對白)

Gloria 陳素瑩 25歲
Gloria06年去了英國修讀工商管理及會計,9月中交埋論文就畢業返港發展,現時已有一間本地著名的會計師樓聘請她,之後她會再修讀碩士課程。

我同Stephy熟啲!(真實對白)

Elaine 何綺玲 25歲
拆夥後Elaine返澳門繼續讀中六,之後入中西創新學院讀旅遊管理,畢業後加入英皇娛樂酒店做sales,至今已入行4年。

散隊後冇同Theresa聯絡過。(真實對白)


Stephy:冇人會請佢去囉!(設計對白)
Angela:我梗係幫Stephy!(設計對白)
Theresa:想封殺我?你估我好恨去呀!(設計對白)


02年九餅
02年Cookies由9位少女組成,個個十八廿二,天真活潑。事隔8年,四位餅碎打扮都成熟不少。《蘋果日報》圖片


2010年4餅重組
8月11日舉行的音樂會只得4餅(左起Elaine、Gloria、Helena及Angela)上台表演,本來答應參與的Serena,因要籌備明年1月的婚禮而改為捧場。《蘋果日報》圖片


互當透明
Stephy與Theresa近年經常暗踩或明寸對方,08年出招打壓Theresa,令兩人不和升級。去年12月,Stephy與已過檔星皓的Theresa在手錶活動上碰面,兩人互當透明,Stephy更拒絕與Theresa影合照,唔妥到出面。《壹週刊》圖片


私聚冇Theresa份
Stephy(左)與Kary、Miki(右)私底下不時會有活動,但從來冇Theresa份,三人更會把聚會照片放上網。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()