賭王何鴻燊三房長女何超雲(Florinda),今年1月與皮草太子王大業(Andy)撻着,但兩人拍拖半年便屢傳分手。上周五(7月30日)超雲直認兩人性格不合,將男友降呢做朋友。據知超雲狠飛男友,除因對方不懂o氹她外,亦因賭王不喜歡男方太cool。超雲曾嘗試作出挽救,企圖改變男友,但男友卻依然故我,令超雲忍不住於facebook大呻:「原來要改變一個人真係好難。」
改變唔到男友惟有分手,超雲轉頭已黐住表哥Ricardo,並於facebook大晒貼面合照。超雲又靚又青春,甩拖使乜驚!

facebook爆分手
何超雲與王大業今年1月開始拍拖,二人不時於facebook晒恩愛,6月兩人仍是甜蜜蜜,但7月已經愛情急轉彎,最後超雲宣布回復單身,更獲異性朋友支持,朋友Duck wong說:「大家有機會喇!」認真搞鬼。


上月初社交圈已傳出超雲與拍拖半年的王大業醞釀分手,其中一個原因是王大業得罪賭王。知情人說:「賭王出名好風度,好少擺明唔鍾意一個人,賭王嫌大業太cool唔識做。每次到大宅,大業都好少同賭王傾偈,所以賭王亦好少理佢。到後期大業送完超雲到大宅就走,過門不入,搞到雙方關係更僵,令超雲好難做。」

晒表哥親密合照

超蓮爆家姐心情好
本周日(1日)賭王三太陳婉珍及二女兒何超蓮於東港城出席東華活動時,提到超雲分手,三太撐女兒冇公主病,而超蓮則說:「佢哋兩個嘅嘢唔好問我,但家姐心情ok,仲好興奮去睇林峯。」

寧睇波唔陪女友
知道爹哋唔鍾意,超雲即要求男友o氹賭王,可惜王大業我行我素,唔聽女友枝笛。知情人說:「超雲想男友做啲嘢o氹吓賭王,但大業日頭要返工,連陪女朋友嘅時間都唔多,點會再花心思諗計o氹賭王,超雲覺得男友唔夠錫佢,隔膜咪愈嚟愈深。」至於外傳二人因「公主病」對「公子病」各不相讓而分開,知情人承認:「超雲嬌生慣養,梗係要求男朋友樣樣都服侍周到,但係大業本身家底都唔差,拍拖初期都會做足門面功夫,但相處耐咗就覺得唔需要。超雲咪覺得佢唔夠殷勤,未做足男朋友本份,感情迅速冷卻。」
記者在超雲facebook發現,6月底王大業仍以「LG(老公) love u too」向女友表愛意。到7月11日超雲竟在facebook留言:「原來要改變一個人真的好難,甚至是沒有可能,道歉不等於明白,明白更不等於付諸實行。」據知當時正值世界盃尾聲,熱愛睇波的Andy,放工寧願睇波都唔陪女友,搞到超雲好冇癮。7月22日超雲更以英文寫道:「single VS in relation?don't know which should I choose...struggling.」,披露正在考慮分手,但仍在掙扎。想不到翌日她已將facebook個人資料,由in a relationship(拍拖)改為single(單身),決絕分手。

與表哥甜蜜合照
上周五(7月30日)甩拖的超雲由男助手陪到紅館欣賞林峯演唱會,她直認同王大業分手。不過她亦留有一線,「依家係冷靜期,兩個人相處耐咗,認識多咗,有少少唔夾好正常。」
呢頭宣布甩拖,超雲轉頭已於facebook大晒與表哥Ricardo的親密合照,情傷迅速痊癒。記者將照片給超雲媽咪三太陳婉珍看,並問兩人可有發展機會,她即說:「超雲冇咁快有新男朋友,呢個係我家姐個仔,我哋兩家好多時都有家庭聚會,親戚之間嘅感情好好。」
其實何家早有閉門一家親先例,如三太陳婉珍的六家姐陳婉芳,前夫便是賭王胞姐六姑娘何婉文的次子孫鏡祺,另外賭王堂弟何鴻章與賭王胞妹十姑娘何婉琪早年亦大玩姊弟戀,並誕下何東舜銘,所以超雲和表哥發展不無可能!

半年情快來快去


何超雲上周五(7月30日)公開宣布與王大業分手,記者嘗試聯絡一直未表態的王大業,但他將電話轉駁到公司,同事一直以:「佢開緊會」來迴避記者。


6月25日
大業自稱老公(LG)示愛


7月11日
超雲歎難改變男友


7月22日
考慮分手


7月23日
宣布回復單身


回復單身的何超雲亦不愁寂寞,轉頭已在facebook晒與表哥Ricardo的甜蜜合照,而照片背景是餐廳,相信兩人在撐枱腳時攝。


飯局拍完照二人意猶未盡,Ricardo除下眼鏡再影,超雲更以米奇老鼠即影即有菲林再拍,可見超雲相當重視表哥。


何鴻燊閱人無數,據知他對cool爆的王大業頗有微言,即使二人同場亦鮮有交流。早前賭王與三太慶祝結婚紀念,王大業(黃圈)雖有出席,但卻遠遠墮後。


今年1月7日何超雲獲邀任皮草設計大賽評判,因而邂逅皮草公司太子爺王大業,兩人火速撻着。


王大業隨後不時以平治跑車接送超雲,令戀情曝光。


超雲2月底生日公告天下與王大業拍拖,王其後還隨超雲出席三太陳婉珍的東華就職活動,想不到7月便分手。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()