TUDY'S罪狀:
1 又話食TAPAS,點解見唔到一盤盤食物?!
2 點解有菜牌?在西班牙、葡萄牙的TAPAS店餐牌只得三幾樣MAIN COURSE。所有TAPAS都SHOW在你眼前。
3 TAPAS乜唔係細細碟?TUDY'S只要叫一碟就可以叫埋單!
4 氣氛像SIT DOWN DINNER多過熱熱鬧鬧的TAPAS。

 


食乜:葡萄牙小碟(TAPAS)

菜牌話:THE MORE THE MERRIER!
"Open your world up to Portugese Tapas.
Tapas is a wonderful way to sample and tasts all the different flavours Portugal has to offer, share them around the table with your family and friends..."

我的經驗:
我去西班牙和葡萄牙最開心係食TAPAS,原因:
1 因為去trip人少少,食TAPAS細細碟,可以試好多種。
2 好多時單睇餐牌,真係唔知係乜打乜,中午通常在麵包店、小酒吧,一盤盤的食物放櫥窗,好吸引的。你只要用手指指點東點西,每樣細細碟,見到鍾意食乜就點乜,開心!
亦有很多人買外賣。晚上一盤盤食物就會出現在酒吧的吧枱上,大家一面飲酒,一面食TAPAS,食物吸引,價錢平,多開心!
可惜TUDY'S的菜牌跟實際有好大分別。


好嘢:
1. POTATO CAKES $58
2. SAMOSAS $46
3. OX-TRIPE $78 (這個牛肚超水準之好食!)

TUDY'S
地址:灣仔船街31號智群商業中心地下3號鋪
電話:2520 0045
營業時間:周一至周四11am-3pm、5pm-11pm,周五、周六11am-3pm、5pm-12mn,周日休息

蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。


門外環境


店內一角


2


3

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()