黎明自從做咗老闆後,捧過唔少新人,最叻係捧紅咗衛蘭,近年就捧緊李治廷同「模Art」 Janice Man。不過媽咪姐諗深一屠,其實黎生都唔算幫到新人咩大忙,皆因隻隻碟嘅形象都搞到人鬼五馬六。之前衛蘭同李治廷隻碟嘅形象已經俾網友鬧爆,今年新人JW(Joey Wong)隻碟同樣玩嘢,紅黑做主色,加埋娘味極濃嘅設計,話晒第一隻ep,聲勢真係好緊要,可惜網友大多認為勁似鬼片poster!
不過JW又唔使太過擔心嘅,真係有實力嘅,寧願靠自己多啲,少啲包裝fans一樣buy嘅!


不單隻新EP封面俾人插到爆,24號JW喺「雙J」迷你騷現身,一頭鬈髮,再加桃紅色10呎長禮服,驟眼睇,以為係徐小鳳㖭。唉,明明90後,無端變咗40後,真係愛佢變成害佢。


無可否認,黎明捧新人的確有一手,JW隻碟已賣過三萬。可惜打造新人形象方面,完全可以用「慘不忍睹」嚟形容。大家睇吓十幾歲女嘅JW(左)呢身打扮,簡直老積咗十幾年呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()