Jessica M.
粉紅色皺褶背心裙 $4,800 Pinko
紅色ruffles邊皮手袋 $3,120
綴水晶心形吊墜金頸鏈 $5,550
both Samantha Thavasa
金色手鈪 $800
黑金間條手鈪 $600
both Kate Spade

道端Jessica“唔做運動多藉口”

 

語言關係,訪問日本女模,中間隔着翻譯、經理人,內容唔多唔少唔夠真實。
跟日本名模道端Jessica做訪問,卻沒這問題,事關佢英語流利過我講國語,聊起來,倒覺自在。
傳聞Jessica中學未畢業,英語靠自學,勁到英國賽車手畢頓都以為碰上半個同鄉,直至見到佢睇日文小說,才如夢初醒,眼前妙女郎原是日本人;語言沒隔膜,造就異地情緣,更令她成為運動鐵人。
講起咱們港女keep fit無門,道端老實不客氣:「我都知香港女仔唔做運動有好多藉口,喺屋企都可以做運動㗎!」一針見血。

history
 

Profile  
Jessica Celeste Michibata 出生日期:1984年10月21日(天秤座)出生地:福井縣(父為意大利、西班牙混血兒,母為日本人。)身高:5呎8吋體重:114磅三圍:33.5-23-34.5 簡歷:5歲時,跟妹妹Angelica當童裝模特兒。13歲,簽約家姐Karen所屬經紀公司,兼且全家移居東京,全身投入模特兒行業。主要作品:廣告「Evian」、「Uniqlo」、「Peach John」(07),「Samantha Thavasa」(10-12)。

做模特兒好處多 
日本傳媒曾統計,Jessica已拍過所有日本時裝雜誌,這個紀錄,暫時未有女模打破。當事人卻視之尋常。「我5歲已拍廣告。」Jessica有一姐一妹,一門三傑都踏上女模路,想當初,星媽為了讓三個女兒入行,不惜孟母三遷,勞師動眾由日本中部搬去東京,為年僅13歲的她簽約經理人公司。「三姊妹中,只有家姐Karen最想當模特兒,我雖然生得高,但唔喜歡……我都唔記得中間發生過乜事,居然簽咗約!「Be honest,當時我完全唔enjoy做模特兒。「我喜歡返學讀書,眼見別人投入學校生活,自己就要邊讀邊工作,冇時間識朋友,冇時間去街去玩,對入行更加反感。」好一副鄰家女孩被欺負的模樣。搬家不到一年,便結束學生生涯,14歲的她開始為前路籌謀。「面對前路,我不得不下定決心專心工作,唔可以再抱住玩玩吓心態。既然做,就必須要做到professional。「當全情投入才發現,呢一行原來咁精采,漸漸enjoy myself。「做模特兒好多好處,識得嘅人,特別talented、creative兼artistic,仲可以成日免費旅行,哈哈哈……」有點苦中作樂,但睇得開,總比鬱住好。

Jessica's tips  
Q:買手袋tips? A:White is everything,容量愈大愈好,放得多啲嘢,晚飯時,拿着出街感覺也很cool。 Q:必備妝物? A:小量補妝用品及多用途乳霜,我皮膚乾燥,需要經常搽cream。

我從不節食 
Jessica人前人後都話,98年,正式棄學從模,這一年對佢影響最深,但我睇,06年才是其本命年。這一年,她成為內衣品牌代言人,迅速爆紅;另邊廂,認識現任男友——効力麥拿倫的英國賽車手畢頓,並展開了地下情。「跟男友的共通點是熱愛運動。」現階段,戀情已浮上地面,可以開開心心講個夠本了。前年,二人拍住拖參加三項鐵人賽,愛得高調,曝光也多,人也開朗了。「參加一連串馬拉松,我哋每周也練跑4、5天。」運動狂練得一身公認的「日本No.1性感身材」,當事人唔客氣,「最自豪是我同時間擁有芭蕾舞者的纖細線條,以及結實肌肉。」睇埋下文,仲牙擦…… 「我從不節食,保持身形只靠三字訣,training、drinking & sweating。「控制唔到食慾,想食咪食!用運動去燃燒熱量,跑步、游水、瑜伽……我較喜歡跑步流汗,流汗對皮膚最有益。」講就易,朝9晚9式工作,收得工,幾乎食宵夜,邊有咁多時間和精力?「我都知香港女仔唔做運動有好多藉口!之前,教過你哋簡單修身方法,喺屋企都可以多做伸展運動,增加身體柔韌度,sit up唔一定要喺地上做,椅子上都得,時間短又有效。」自得其樂,從中尋找到自己的樂趣並發展成個人事業,是扭轉命運的上佳例子。

後記 
訪港活動一個接一個,10分鐘訪問,仍然落足心機回答。時間一分一秒地過,我睇住Jessica隻腳愈un愈大力,我猛然一問,「日本報道過你跟土屋安娜在花生騷後台大打出手……」她即時成個人跳起,再打起十二分精神,只報以一個甜笑轉身即走。呢一刻,我有一種走了趟鬼門關的感覺,即係連影都冇埋呀!

 
Shop List : Hatwoman 中環德輔道中68號萬宜大廈商場209號鋪 2167 8337 Kate Spade 中環國際金融中心2083號鋪 3188 1928 Louis Vuitton 中環置地廣場地下 8100 1182 Pinko 尖沙咀海港城港威商場2130號鋪 2175 4848 Samantha Thavasa 銅鑼灣時代廣場B207B號鋪 2111 9235 Vivienne Westwood 銅鑼灣百德新街42-48號B-D鋪地下 2894 9088 ####


98年
約14歲,已做了一年女模,並為工作而輟學。《CUTiE》圖片


99年
約15歲,在雜誌專欄寫生活瑣事,自言當時做model完全唔enjoy。《CUTiE》圖片


10年
近年三姊妹拍住上,Jessica(左)繼續當潮模,家姐Karen(右)主力熟女市場,妹妹Angelica(中)則是界icon。


Jessica M. 藍色立體皺褶連身裙(未定價)Vivienne Westwood 綴水晶心形吊墜金頸鏈 $5,550 Samantha Thavasa 綠色膠片花形頭飾 $15,600 Stephen Jones from Hatwoman


Jessica M. 紫黑色喱士背心 $11,300 灰綠漸變色珠片半截裙(未定價) both Vivienne Westwood 綴水晶心形吊墜金頸鏈 $5,550 Samantha Thavasa 金色粗手鈪 $1,660 Pinko


Jessica M. 粉藍色束腰上衣粉藍色熱褲(均未定價)白色通花領飾 $5,250 all Louis Vuitton 白色ruffles邊皮手袋 $2,890 Samantha Thavasa 藍色花形金手鏈 $1,400 Kate Spade 藍色牛仔布高踭鞋 stylist's own


Jessica M. 紫色皺褶吊帶連身裙 $5,240 Pinko 綴水晶心形吊墜金頸鏈 $5,550 Samantha Thavasa 鑲珍珠圓塊金手鏈 $1,700 Kate Spade

arrow
arrow

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()