雷凱欣原來已經廿七歲。

遙想從前十七歲卜卜脆,中學剛畢業便入娛樂圈,在有線YMC台做VJ,轉頭又組成三人女子組合3G,繼而再與黃榕拍住上行性感搵銀。輕輕鬆鬆就差不多十年,知名度從來一般,永遠讓人記得的,還是只得那F cup的驕人上圍。「我喺香港買唔到bra,因為香港女仔冇我咁嘅size!」雷凱欣曾經如是說。

一直在娛樂圈半紅不黑地行性感,早兩年o靚模橫行書展之際,甚至已經銷聲匿迹轉行做sales。時來運轉,還是靠那據說會以3D效果,「迫爆大銀幕」的36F咪咪。

「都不是第一次拍三級片了(N年前拍過一套《禁室培慾》),接之前其實諗咗好耐,亦都有拒絕過,最後都係決定接,皆因打定主意,若果今次拍完都唔紅的話,就真係退出娛樂圈,為演藝事業畫上句號。」盡地一煲只望絕處逢生,自然理直氣壯。就算要面對部分衛道之士和口痕網友的各種言詞攻擊,更有人說她「好cheap」。「話我cheap?你班友有本事就唔好睇!」這位賣F者言。

雷凱欣原來已經廿七歲。

以此為榮

「賣F者言」,其實也是我2004年時訪問雷凱欣的標題,相隔七年仍然用得番,皆因其賣點始終冇變過,只是今日的「小欣子」確實比從前成熟很多,也可以說是「襟撈」了很多。

她自己也還記得當時的情景。

「我記得你,當年係去荒山野嶺小溪影相,仲要我着件LV泳衣,但唔啱size嗰次吖嘛!」

我承認,當年件泳衣係特登細一個碼,想當然地希望能夠更「突出」她的賣點。只不過當時的她,行性感還是處於欲拒還迎的階段,拍攝全程面黑黑,差一點就「罷工」收場。

沒有了當年的稚嫩,這次拍攝過程雷凱欣絕對是自動波,由表情到動作pose,似乎都正好在說明,今時今日的她,終於明白自己的賣點,也願意以此為榮。

戲名是《肉蒲團》,戲服見多啲肉都係好應該嘅,至少雷凱欣着得夠出眾吖。

「我2000年叫做正式入行,當時年紀小,根本不明白自己想要甚麼,加上性格硬頸、主觀,自己覺得好就做,唔鍾意的話就唔做。」

雷凱欣說以前之所以唔想行性感,係因為一直覺得自己好肥、好樣衰。

「直到依家真正大個女了,才知道甚麼是工作,亦會分清楚幾時係工作,幾時係日常生活,所以現在有工作我就一定『拼老命』,好似《肉蒲團》件戲服設計真係好大膽,換轉係以前,我一定死都唔肯着。」

就算她上網見到有人話佢「好cheap」,都係「睇完咪算囉!」。

「以前會唔開心,現在聽過有人背住我講:『拍《肉蒲團》好風光咩?晒命呀?』家陣都睇到化晒啦!你班友有本事就唔好睇!」

唔紅退休

其實雷凱欣的星途從來不算順遂,從有線YMC執笠、到3G組合無疾而終、再發展到與黃榕合組性感Twins,甚至拍了第一套三級片,總是要不時面對冇工開、發吽的日子。

「試過三次同自己講,退出娛樂圈啦!阿媽都曾經同我講,你不如搵份正正經經工,搵幾多冇所謂,好過日日喺屋企啦!最後都係唔死心,有人搵番我做騷咪『復出』囉!」

雷凱欣說頭兩次長期「失業」時,都係幫朋友手睇舖賣衫,直到2009年,真係覺得長此下去唔得喇,至打定主意搵份長工。

雷凱欣原來已經廿七歲。

中環的D-mop做sales,當時根本冇人特別留意我,其他同事都只係當我普通人,甚至有些人由頭到尾都唔知我做過明星,當時根本已經放棄了做娛樂圈。」

雷凱欣自言,當時見到很多有錢闊太小姐可以日日行街shopping,才開始明白原來搵錢真係「幾重要」。

「我每月家用都要畀一萬,屋企間屋仲供緊,細佬又讀緊書,做娛樂圈工作始終搵錢多,出一個騷可能已經係我月薪三倍,行性感有時仲多好多,好難抗拒喎!」

正值此時蕭定一找她拍攝《肉蒲團》,考慮過後,還是覺得可以再博一鋪。

「初頭唔想接,前後推咗阿一兩次,後來佢哋不斷改劇本遷就我,諗完一輪,兼且睇完劇本覺得好似好好玩,做一個陰陽人,之前未試過,應該可以有發揮,把心一橫決定接拍,拍完都唔紅的話,就真係退出娛樂圈,搵份工嫁人囉!」

一打老公

猶記得多年前的訪問中,雷凱欣的人生終極目標,就是要結婚生仔做賢妻良母,聽落好似「無乜大志」,但其實又對做明星從不死心,三級片都拍,不怕他日後悔嫁唔到好老公咩?

「我從來不會後悔,事業只可以衰在自己手,我絕不會聽人講,自己覺得正確就做,瓜咗都係自己事。就算爸爸媽媽聽我講話拍三級片,都從來冇反對,其他人有乜資格出聲?」

至於脫星可能嫁唔到好老公,雷凱欣亦向來毫不擔心,並誇口說:

「我大把人追,可以做老公嘅name list有一打以上,不過我就一定嫁唔到入豪門喇,門不當戶不對啦!不過我想生孖仔,老公當然要養得起我同仔啦!」

只待緣份到,隨時可以閃電嫁人甚至隨夫移民。

拍過五次拖,現在所有前度都成為好朋友,至於何謂緣份到,最重要都係講feel,性反而是其次。

「雖然性係好重要!食色性也嘛!就等如一日三餐咁係必需的,我要有feel,呢樣緊要過所有性技巧,但有愛先至有性,呢樣嘢我好堅持,所以我每一次做都感覺好正!」

大膽敢言,其實也是深諳宣傳之道。

「成日畀人話我胸大無腦,依家就係要證明我唔係!」

之不過拍得《肉蒲團》,雷凱欣又可知蒲團究竟是甚麼呢?

「吓!我唔知喎!」

我無言。

蒲團其實是神像前一個圓形的咕o臣,讓善信跪下拜神,由於古時是用蒲草編成,所以叫蒲團。

雷凱欣身上有三個紋身,唇紋身,希望提醒自己可以愛自己多一點,2009年生日當天紋的。S字係代表sexy,因為對自己好大意義,最後一個純係自己個名。

面不改容

訪問雷凱欣最多人問的問題,除了關乎「性」之外,應該是到底她有否隆過胸?有否整個容?

多年來她的上圍一直如此偉大,雖然我冇「親手驗證」的機會,但「看」來不假。

只是她的容貌就絕對是翻天覆地的大改變,從前闊面扁鼻,變成今日尖面高鼻,就算佢話冇整過,相信都無人會信。

「瘦面係打botox,鼻樑打透明膠,的確係有人工整過。」

另一個最重要的問題,是到底雷凱欣在《3D肉蒲團之極樂寶鑑》中,出賣了多少色相?作為男性消費者,在買飛入場前我絕對需要知道,究竟「有幾多嘢睇先?」

皆因從來港產三級片,都是請來日本AV露點肉搏,港產女星到最後可能還是「乜都冇露過」,就如經典葉子楣,便曾自豪地聲稱拍過這麼多三級片,但卻從來沒有真正露過點。

「唔講你聽,你入場睇咪知道囉!」

說時真的面不改容。

雷凱欣原來已經廿七歲。

2002年成為女子組合3G其中一員,個樣同依家有幾大分別?大家自己看個究竟。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()