45度角同女性傾偈,原來老外都識,不過佢嘅body language就太多,唔合格。

一班「盛女」為搵男友,出盡法寶。23歲嘅「動漫Maggie」李曼筠有排都未躋身「盛女」行列,但未雨綢繆定都差唔多㗎啦。何況上月Maggie啱啱先同公務員男友分手,單身嘅佢梗係要養精蓄銳出擊。


早前媽咪姐撞到Maggie,當晚佢露出4吋事業線、黑色短裙仔,同師妹Katybaby踩入溝女聖地蘭桂坊。果然不出所料,唔夠10分鐘,Maggie已經被老蘭班餓狼圍攻。呢班餓狼全部講英文,個個聲稱對香港唔熟悉,想搵人伴遊喎。雖然佢哋落足嘴頭,不過Maggie最終唔多受落,兩姊妹搭的士走人。 ####


入到夜店內,又有西裝友獻殷勤幫Maggie影相,仲乘機抄牌,可惜慘食檸檬。


Maggie喺舞池初露雪白長腿,引得身旁男士上前搭訕。不過Maggie似乎不感興趣,最終空手而回走人。


班「盛女」要跟我學嘢喇!(設計對白)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()