妖爆全場
事隔8年再開演唱會嘅達明一派,貫徹樂隊特色,造型鬼咁妖異,拍得住百變天后Lady Gaga。

相隔八年,達明一派終於合體開騷。幾乎去勻咁多場嘅媽咪姐,聽到舊歌〈石頭記〉同〈你還愛我嗎?〉,集體回憶即刻返晒嚟。


除咗好歌連場,演唱會仲有好多蝦碌,娛樂性十足。好似第一場咁,神神化化嘅劉以達爭啲爆粗,連佢自己都話:「要小心啲講嘢,爭啲爆咗出嚟!」點知臨散場,阿達介紹後面班樂手時,就忍唔住向台下觀眾講咗句:「×!你哋俾大聲啲掌聲啦!」認真臨尾香!
阿達爆粗,明哥仲激。以往性向成疑嘅佢,喺尾場大爆同志身份:「我從來冇隱瞞,我係同性戀者,我係gay佬,我鍾意男人!」古往今來,肯自認同志嘅藝人,真係五隻手指都數得晒。難怪明哥此話一出,全場萬幾個觀眾即刻起身拍爛手掌。敢作敢認先係真漢子。明哥,媽咪姐要俾個叻你呀!

星級觀眾捧場安仔熱情如火
台下觀眾粒粒巨星,大肚婆楊千嬅固然矚目,蔡一智太太周雪芳亦大受歡迎。原來蔡太已懷孕7個月,早幾日蔡一智喺微博宣布喜訊,獲一班朋友祝賀。其中許志安最肉緊,當晚一手捉住蔡太隻手,久久不放。喂喂喂,人哋老公喺隔籬咋喎。

陳淑莊狂影相
立法會議員陳淑莊同明哥相交多年。陳淑莊心情high爆隨歌起舞,仲狂影相,十足小粉絲咁。

基仔思縮拍拖
古巨基當晚一支公現身,媽咪姐好奇,平日如影隨形嘅緋聞女友Lorraine去咗邊?噢,原來坐咗喺後排。咁樣「分飛燕式」睇演唱會,為乜呢?學吓明哥啦! ####


自摸自啜
明哥自爆同志身份,佢仲一人分飾兩角,喺短片內自摸自娛,意識幾大膽。


搞笑合照
臨散場,達明一派連同一班台前幕後於台上影相。劉以達就呢個時候唔覺意爆粗。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()