世界各地搞車展,都會請來唔少靚女模特兒做車模招呼客人。不過有索爆車模出現,就會引來唔少無聊龍友、騎呢友、毒男等搞搞震,好似近日喺上海舉行的車展就有車模被猥瑣男人公然胸襲。

網上流傳的短片所見,一名戴上藍色鴨舌帽的中年男子,拍攝一名索爆車模時,就一邊影一邊問對方有冇男朋友,之後又出言調戲對方,問對方可唔可以做佢女朋友之餘,又問佢係咪想車震,車模見勢色唔對,就已經聾耳陳上身扮聽唔到。點知呢個猥鎖男人仲未肯收手,佢竟然伸出手欲觸碰車模胸部,好彩車模動作敏捷,即時一手撥開其鹹豬手護住雙峰。

這個猥瑣男子更唔知衰,將呢段調戲車模片段放到網上,片段即時瘋傳,網友們就把這個男人名為「猥瑣哥」,就連內地電視台都有報道此事。

「猥瑣哥」追住車模係咁影之外,佢仲問女模有冇男朋友。

「猥瑣哥」愈講愈過分,竟然問車模想唔想車震。

公然調戲已經衰到爆,「猥瑣哥」之後更出手摸人個胸,非常過分。

 

「猥瑣哥」胸襲車模

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()