阿妹,我叫林曉峰搵你做二奶!(真實對白)我有你就夠啦,阿哥!(設計對白)

《盛女》停不了呀!雖然五位「盛女」中,得Suki搵到男朋友Zion,又盛傳對方係「溝女王」,唔知呢鋪係咪搵到真愛,但相比其他冇拍拖嘅,試吓又無妨喎!不過媽咪姐認為真正有「着落」嘅,係「義氣女」Bonnie同「整容人生教練」Winnie姐先啱,事關佢哋冧得掂現任商台CEO陳志雲。陳總開句聲,881台就專登喺凌晨12點半黃金時段搞咗個《大龍鳳》節目俾佢哋,仲搵埋開咪經驗豐富、口才了得嘅林曉峰做主導傍住,使乜驚呀!


第一集打頭炮搵咗錢嘉樂做嘉賓,單係佢同Bonnie似失散龍鳳胎呢點已經有noise啦。第二集仲厲害,林曉峰出動老死鄭伊健……女友,即「阿嫂」蒙嘉慧,聽吓佢大談「伊麵」,成功拱照「盛女」。聽咗兩日,媽咪姐就覺得Bonnie仲未適應做一小時節目, 佢只係講咗唔夠15分鐘嘢,要努力學習喇!不過曾做小三嘅佢自爆特別鍾意壞人:「志明(電影《春嬌與志明》的男主角張志明)呢種我遇過呀!靚仔、花弗、口多多,身邊女伴多到四圍轉,對我呼之則來,揮之則去。但我仍然聽佢使囉!覺得佢對我唔好係應該㗎。」嘩!為乜做女仔做到咁犯賤呢?阿女,媽咪姐自問無本事做你嘅人生教練喇。只可以贈你兩句——愛自己,男人先會愛你呀!


早前,幾位「盛女」同人生教練Winnie姐得陳總引薦,可以連續幾晚踩上陶傑的《光明頂》做嘉賓。你睇Winnie姐幾風騷囂張,似乎佢早已知道入台成功。

《盛女》編導岑應好吹得
講起志雲愛將,其實仲有位無綫新聞部編輯岑應!佢被大師欽點,借調去製作《盛女愛作戰》,做導演又寫埋稿。據知岑小姐亦係一名「盛女」,同節目中嘅「盛女」Mandy係friend,經常相約夜蒲飲嘢。當然,除咗飲得,岑小姐吹煙都一樣咁得,有相你睇㗎! ####


錢嘉樂(圖)認真唔話得,為咗拱照Bonnie,趕收工去商台幫手。 而Bonnie似乎好冧,離遠見到人已經say定hi。之後嘉樂仔仲戴埋假髮扮Bonnie,更自嘲大家嘅鼻窿大最似, 成功幫Bonnie爭到報紙版位。


俾失散龍鳳胎搶晒鏡,Winnie姐惟有離奇露吓條後腰醒一醒。再睇真啲,佢都幾認真地帶埋iPad去開咪,仲同手袋仔襯埋色㖭!


岑應(左)經常相約friend底「盛女」Mandy(右)夜蒲隊酒,仲唔介意上載「面書」任你睇。


早前,岑應陪班「盛女」去尖東帝苑酒店做訪問,佢趁空檔同工作人員出門口吹水。


兩分鐘後,佢拎出純薄荷萬揸上手,撈味十足, 好有大家姐風範喎!慘在佢同事要局吸二手煙呢。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()