Hebe彎身時,裝模作樣咁用自己代言手機遮遮掩掩。其實當日佢嘅咪咪根本不及大髀內側嗰條爪痕引人遐思。台灣《壹週刊》圖片

S.H.E先有Selina(任家萱)嫁人,嚟緊又到Ella(陳嘉樺),成個好姊妹組合就剩番Hebe(田馥甄)未有着落。


不過冇所謂,因為單飛後嘅Hebe,單係舊年已經賺咗新台幣2億元(約港幣5千幾萬),係名副其實嘅黃金盛女!使驚?話說呢位盛女上星期為一個手機品牌站台,當日佢以一頭紅髮,配低胸連身裙,本來都幾搶眼㗎,不過俾眼利嘅媽咪姐發現,佢大髀內側竟然有條傷痕。再望真啲,嗰條傷痕又深又長,睇落似人手抓傷,而受傷位置又咁詭異,比佢嘅「胸器」仲吸睛喎!嗯……寶島嘅盛女原來都好激。 ####


Hebe微波身材一向冇乜睇頭,就算呢個向前傾45度,都係勉強擠出一條罅仔咋。台灣《壹週刊》圖片


單飛嘅Hebe真係風生水起, 近日喺電視出現嘅護膚品廣告,據講代言酬勞係港幣4百多萬。黃金盛女絕非浪得虛名。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()