夫婦齊心兩公婆在家品店掃了數袋日用品,上車時張錦榮示意老婆先上車,自己就負責搬大件雜物上車,對老婆相當體貼。

去年尾,陳芷菁與大律師老公張錦榮婚姻亮紅燈,本刊更拍得張大狀夜麻麻貢上尖沙嘴只招待男賓的桑拿浴室揼骨。為箍實花弗老公,深信風水命理的陳芷菁,近日火速搬離桃花極旺的大埔雍怡雅苑舊居,舉家遷入同區的比華利山五層高獨立屋別墅。雖然新屋比舊居貴足足一倍租,不過換個新環境可增進夫妻感情,讓老公戒絕外間女色,陳芷菁當然笑住俾。日前她返電視城錄影節目,春風滿面大談老公:「我哋依家好好,佢(老公)依家晚晚返屋企陪我,杜絕晒啲女仔埋身。」張太終於飲得杯落!


去年中陳芷菁和老公張錦榮的感情正處於低潮期,情緒低落的陳芷菁,除了在微博上載多段對婚姻失望的心聲,據知篤信風水的她,更四出搵師傅化解婚姻危機。陳芷菁一名好友透露:「芷菁為咗呢頭家做咗好多嘢,佢喺舊屋都擺咗好多有利夫妻和順嘅擺設,不過芷菁覺得擺咗之後,老公依然成日早出晚歸,兩公婆好少溝通。佢問過師傅,師傅話佢間屋好重桃花,繼續住落去,佢哋是但一個好容易會有外遇。」


與新居比華利山別墅相比,麥玲玲師傅話陳芷菁舊居雍怡雅苑較旺桃花:「雍怡成個地形都係吸納桃花位,所以住嗰度嘅人一定旺桃花。反而住比華利山就有利夫妻宮,兩夫婦一定和睦。」

有商有量
為免桃花屋影響感情,日前陳芷菁一家索性搬竇,由大埔雍怡雅苑,搬到同區的豪宅比華利山四千呎獨立屋,新居比舊居大至少一千呎,月租要五萬元,比舊居貴接近一倍。日前,記者發現張大狀趁着復活節假期,與老婆夾手夾腳由舊屋執拾細軟搬往新屋。其間兩夫婦有商有量,見老婆拎着兩個裝滿雜物的大膠袋上車,張錦榮亦即時拍拍老婆,示意由他拎,看來夫妻關係比去年的確大有改善。

打算追仔
為箍實老公,除了搬新屋避桃花,42歲的陳芷菁更有意為老公再追個仔,好讓張家有後。「芷菁其實呢幾年都想追個仔,覺得屋企有個『好』字美滿啲,佢搵嗰個師傅話新屋利夫妻之餘仲旺丁,最後芷菁先扑槌租呢間屋。」陳芷菁早前亦透露若佗BB,便會減少幕前工作,專心相夫教子。

陳:老公冇再出夜街
早前,陳芷菁到電視城錄影《盛女駕到》節目,她大方承認搬屋一事。記者:記  陳芷菁:陳記:你舊屋住咗好短時間,點解急住搬屋?陳:唔想俾人跟,以前曾志偉住喺我隔籬,我成日好驚啲記者跟佢會順便跟埋我。記:係咪舊屋重桃花?擔心老公出去玩?陳(沉思一陣):其實佢(老公)冇再去夜街喇!嗰次你哋出咗新聞話佢去揼骨之後,我都話佢「抵死」!去咩男賓部呢?哈哈……依家佢晚晚準時返屋企,杜絕晒啲女仔埋身,真係要多得你哋。記:搬屋之後,感情好過之前?陳:都係 !記:有冇搵師傅睇過新屋?陳:都有,師傅話呢間屋會利健康,住喺度嘅屋企人都會和睦相處。記:係咪打算想追個仔?陳:唔……依家未諗住,睇定啲先啦!除了靠風水命理,其實要維繫感情,最重要始終係靠夫妻兩個人嘅努力囉! ####


住家男人 4月4日,陳芷菁偕老公張錦榮出動搬屋。以往西裝骨骨的張大狀,搬屋時着上一身casual look,甚有住家男人feel。


去年9月,陳芷菁在微博不斷發放婚姻出問題的字句,本刊亦拍得張錦榮偕男性朋友到只服務男賓的尖沙嘴溢泉桑拿揼骨。


日前陳芷菁在微博承認搬家,有網友問她點解搬屋?她答得相當幽默。


舊居


新居


甜笑回應 4月13日(周五)陳芷菁在電視城大方回應與丈夫關係有改善:「佢晚晚一定返屋企食飯,陪個女同陪吓我。」佢依家好乖。(真實對白)


鎖住你心兩夫婦在大埔墟買完日用品後,陳芷菁到附近賣門鎖的店舖親自挑選靚鎖。買鎖都咁認真, 係咪有暗示?


幸福家庭陳芷菁透露目前最大心願, 是能與丈夫張錦榮及女兒張家瑋一家三口過着幸福生活。


考慮退出為了維繫家庭,據知陳芷菁逐漸減少幕前工作,反而會專注演藝人協會事務,幫藝人處理問題。


曾想自殺向來想法悲觀的陳芷菁,周一(23日)早上,在微博透露曾想了斷生命,亦坦言現在會努力去愛人。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()