Katy身高 160cm細細粒,但處理起莊務就非常認真,也會因過分緊張而發脾氣,「我試過開開吓會喊咗出嚟,不過我𠵱家慢慢學識控制自己情緒,唔可以咁情緒化!」

U花 U草

嶺南 Hall花:上莊先係我 major!

2013年01月16日 ~~ 第295期 Face

現在大學生周街都係,想有前途?
最好 First Honor畢業先可以突圍,但就讀嶺南大學的林護堂宿舍 Hall花李宛堃(音坤, Katy)卻志不在成績,她反而認為上莊大過天,為了做宿生會( Hall莊)不惜頻頻走堂,曾經連續兩星期晚晚通頂傾政綱!
19歲的她更坦言:「我哋支莊個個都係 Minor(副修) GPA,上莊先係我 Major(主修)!」
不過奉勸 Katy,「個個都係」嘅嘢,未必啱嘅!

大學選科,出路愈好就愈多人報讀, Katy卻放棄大路工管系,報讀較少人爭的嶺大社會科學學院, Katy直言:「讀 BBA嘅人好 social,佢哋只求結果講分數,唔係我杯茶, Social Science做社會研究要落區同人溝通,我仲鍾意,出路?唔理啦,最緊要開心!」

嚇怕 Hall仔




靚女 Katy(紅圈)雖然只住了半年宿舍,但已被宿舍文化吸引,瞓身處理莊務,不過 Katy直言:「有時我會太緊張莊務而發脾氣,所以都冇男仔追!」 

可樂京奧廣告




08年時, Katy14歲第一次試鏡便成功擔任可樂廣告女角,並赴上海五日拍攝,「其實男主角係姚明,不過我哋分開拍,見佢唔到好可惜!不過當時試鏡有中港台嘅 model,被揀中我都好開心!」 

李宛堃( Katy)
嶺南大學社會科學系 Year 1




自稱最愛瞓覺,「一有時間就瞓」的 Katy,成日會錯過一些小測,自問成績平平的她說:「雖然我成日走堂,不過 mid-term都合格,功課都會做足,第一個 sem.成績未出,不過我估都係一般!」 

醒目重要過乜 Hon


Katy唔理的還有現時的大學成績,當其他同學埋頭苦幹為 GPA狂溫書, Katy偏偏瞓身宿舍莊務,走堂更當食生菜,歪理當秘笈,「雖然好老土,但確實上莊要面面俱圓,因為要代表支莊,見到唔鍾意嘅宿生都唔可以黑面,為咗上莊兩星期晚晚通頂傾政綱及籌備活動,所以朝早嘅堂幾乎走晒,講真好多老闆都唔太在意你攞咩 hon.,反而講嘢有條理,人夠醒目仲緊要!」
樣貌標致的 Katy莊務忙,但仍抽到時間做兼職 model, 14歲被模特兒公司看中,曾經接拍麥當勞和可口可樂等多個廣告,不過 Katy卻只當玩票性質,「我做 model,都係貪玩,又可以靚靚見人,兼賺吓外快,我唔恨做明星,最想做公關!」靚女做公關, fit晒,不過都要顧吓成績喎!

U花 U草:


只要是各大專界的靚仔靚女,《 FACE》就會介紹給大家認識。 

撰文:校園組
攝影:何榮亮
形象: Bryan@the Flaming
化妝: Wing@Wing L image
鳴謝: Jam Cast

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()