Beauty Hunt

贏在終點線上  JW

2013年01月16日 ~~ 第295期 Face

黎明( Leon)天王力谷的新靚聲 JW( Joey Wong),明明 10年已經首現身,仲同衞蘭共享《勁歌》金曲金獎,卻因要返回英國繼續學業,事業退回起點,事隔兩年,終於有新快歌〈 Do Me More〉登場。
06年曾參加「 Spice It Up學園祭」獲得亞軍,當年僅敗於小巨肺 G.E.M.,如今小巨肺已升呢更夠膽批評商台不公,但 JW近乎原地踏步。難得 JW識諗:「我知道終有一日會輪到我,我好期待呢一日。」做歌星最緊要有自信,而且樂壇長途賽,起跑慢,最緊要衝線快過人啫!

JW( Joey Wong)雖然只得 22歲,年紀輕輕但想法絕對成熟。明明與 G.E.M.同屆參加歌唱比賽,眼見同輩站穩陣腳, JW說:「我唔覺得輸蝕,而且根本冇得比較。因為每個人經歷嘅嘢都唔同,我知道終有一日會輪到我,我好期待呢一日。我識 G.E.M.,不過唔熟,大家都忙,根本冇時間見面,佢近排啲新聞我都唔清楚。其實喺我哋嗰個年代,有好多出咗道嘅歌手都有參加唔同嘅歌唱比賽,好似許廷鏗同糖妹,佢哋𠵱家都有好成績,我唔會羨慕,但我會戥佢哋開心。」








JW新歌〈 Do Me More〉,雖然同日本歌姬安室奈美惠首歌一樣名,不過作曲係黎明愛將雷頌德、 MV更由黎明執導,完全係老黎 style。 

Profile


JW( Joey Wong)
年齡: 22
學歷:倫敦 King’ s College地理系學士
最愛本地歌手:方大同
最愛外國歌手: Rihanna
今年目標:挑戰廣東話 R&B





唔明黎明講乜


對於老闆 Leon的教導及照顧, JW當然感激,但原來 JW並不覺得 Leon似老闆。「佢似哥哥多啲,佢( Leon)都當我係妹,我哋傾偈可以傾到好似 friend咁。其實個個都話佢好多金句,但我又唔覺喎,我記得佢講過,話自己啲金句如果用國語講,根本唔難明,係香港人聽唔明喎!佢會講故事咁同我哋講道理,不過唔知係唔係我中文差,所以成日唔明佢講咩!」嚟緊 JW仲會返大陸做宣傳,實行北望神州拼事業!




JW父親跟黎明是世交, JW入行自然要搵天王照顧。 10年出道, JW同衞蘭合唱一首〈男人信甚麼〉 hit到拿了《勁歌總選》金曲金獎,但可惜事隔兩年現在又要重新起步。 

採訪、撰文:張佩姍
攝影:葉曉明
髮型、化妝: MT Make Up
形象: Bryan@the Flaming
服裝: another
場地: STUDIO CITY

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()