無綫女藝員李思欣在台慶劇《名媛望族》飾演身世可憐的妹仔,服侍劉松仁一家,更與「二少」王浩信發生感情,但原來遭對方玩弄,多場戲都要喊爆。她說:「我哋地位懸殊,原來佢只當我係發洩工具,唔係真心愛我,最後我仲有咗佢骨肉,真係由頭喊到尾。我成日啲角色都好可憐,可能我個樣慘啦!」

思欣於劇中經常被虐待,因而患上幽閉黑恐懼症,每逢入黑後在密室都表現驚青:「我唔怕黑但驚鬼,會利用呢個感覺放入去。」提到丈夫范振鋒與她結婚後工作量大增,既簽英皇又拍攝無綫節目,她直言曾被相士讚旺夫。

李思欣
李思欣

場地:Vocal Stage

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()