Raymond Lam
米色幼間絲質恤衫$9,350 Louis Vuitton
灰白色格仔褲$5,460 Vivienne Westwood
白色皮腰帶 Raymond’s own

cover face

林峯“女友要似燙斗”

2012年11月02日 ~~ 第307期 ME!

又到十一月,又到電視台吹捧視帝的時候,今年,陳豪、林峯最熱。
兩個親生仔,睇牌面揀,陳豪冧過庄,相反,林峯今年兩劇在手,挾住「亞太區」名銜,係時候輪到佢啦!
新玩意全民普選視帝和視后,正在橫店拍劇的他,氣定神閒地補充:「有信心。」
自信的男人最有 charm,毋怪乎他得女人心。
就近城隍廟,我求問一下追女心得,「我好簡單……女友要似燙斗,識得令男人貼貼服服。」
一臉柔情,一片丹心,咁玄嘅?!聽得明,證明你跟「 chok」同道,撻得着喇喂!

互動片段

林峯“女友要似燙斗”


 
Profile
 


Raymond Lam
出生日期: 1979年 12月 8日(人馬座)
出生地:廈門市
身高: 5呎 11吋
體重: 155磅
語言:廣東話、普通話、閩南語及英語。
學歷:美國南加州大學主修建築副修音樂一年級生
簡歷:原名林匯文,後改名林逸峰,林峯是藝名。 98年,以旁聽生身份加入第 13期無綫電視藝員訓練班。 03年,憑《律政新人王》奪得「飛躍進步男藝員獎」。 09年,首奪勁歌金曲「亞太區最受歡迎香港男歌星」。
代表作品:電視劇《尋秦記》( 01),《律政新人王》( 03),《溏心風暴》( 08),《談情說案》( 10),《雷霆掃毒》( 12)。電影《翡翠明珠》( 10),《男人如衣服》( 12)。唱片《 Let's Get Wet》( 09),《 Self-Portrait》( 12)。
官方網頁: http://artiste.tvb.com/profile/raymondlam/

 
驚冇下次
 


Raymond Lam
白色幼間恤衫$3,899
黑色西裝背心$6,399
both Ann Demeulemeester
黑色西褲$1,890 Marc by Marc Jacobs
黑色綁帶 sneakers$4,300
Bruno Bordese from Massimo Bonini

林峯自言 30歲後,成熟好多。
「個腦容量有限,唔使記住以前嘅事,我清楚自己處於邊個位置,對準機會出擊。
「以前,覺得可以隨時退下,轉行囉!我唔留戀㗎!呢幾年,發覺唔可以再咁細路仔,因為目前擁有嘅一切,唔止係我個人努力,背後仲有成班團隊支持。」
即是,跟足多年的化妝、髮型、形象和助手,甚至音樂班底,個個靠佢開飯,林峯亦明白,身處娛圈跟紅頂白,有成績至有 say。
電視之外,電影唱片甚至內地廣告,人氣沸騰,他真的很吃得開,這也是命、是運嗎?
「我好記得,第一年開演唱會,慶功時,我當眾劈頭就講:『唔該下次,俾多啲時間我搞。』當時,全個 rundown只得 13日準備,我要不斷練舞,練完又練,跳完又跳,反而,冇乜時間練歌,最後,搞到我做咗紅館有史以來最多 plasma(歌詞顯示屏)嘅歌手。
「我驚衰咗,冇下次!」
第二年再開,多一星期預備,今年,第四次演唱會在即,話事權應該更大吧!「我主動出聲要佢哋明白,投放幾多就得到幾多,好彩吳雨同樂小姐都明白事理。
「講真,香港呢幾年音樂真係可以再好啲,講到亞洲音樂,我哋唔輸人;「只要大家認真對待的話。」
果然具備亞太區一哥的口氣啊! 

 
唔介懷之前過錯
 


Raymond Lam
白色高領束蝴蝶結恤衫$5,500
灰白色西裝褸$17,500
both Romeo Gigli from Joyce

今年,林峯人氣飄忽,年頭甚少見報,「有人話我靜咗好多,但我話:『吓?全年無休喎!』」
所言非虛,檔期表列明:上半年,電視劇、電影各一,出唱片兼巡迴;下半年,返大陸拍《紫釵奇緣》,仲有一套戲等佢埋位,又要為出年演唱會造勢宣傳,預計年底再出多張唱片,「手腳冇停過,只係思路沉澱咗。」
所謂沉澱,大抵是指去年跟前女友潘霜霜床照「漏出」之後,刻意減少曝光,盡量淡化緋聞所帶來的負面影響,這也是最有效減低女方「殺傷力」的方法。
「匿埋一段時間,心情好 down,但點都要面對問題……感激當時身邊人鼓勵;「我冇搵過人傾訴,同人講自己唔開心係件蠢事,盞令身邊朋友都唔開心。」事過境遷,亦唔係大不了事情,重拾心情再出發,最緊要收復失地。「做演員俾我一個鍛鍊,唔可以太介懷之前所犯過錯,等於唔可以停留一個點去轉牛角尖;「未來仲有好多嘢等緊我去做。」 

 
Raymond's tips
 


Q:還鍾意買衫嗎?
A:少咗!依家鍾意買家品,上次行傢俬店睇中一隻木羊仔,即買即搬上 studio。

Q:咁多年,點 keep fit?
A:一星期做一次 gym,每日各做二百下 sit-up及掌上壓,做完成個人精神晒!

 
我好簡單
 


Raymond Lam
紅白藍色間條恤衫$3,199 Thom Browne from I.T

知名男士最忌桃色緋聞,我忍唔住問:見過鬼,怕黑嗎?他笑笑口:「我都以為下次會小心啲……但我份人好隨性,估嚟估去諗咁多做乜?今日唔知聽日事,放膽去鍾意一個人,其實冇問題。
「不過,太 aggressive或太複雜嘅女人,我唔得。」
呢一種跌低再企起身態度,值得學習,只係我估唔到,林峯對愛情的憧憬,仍能保持住情場初哥般單純,「我好簡單,只想拖住女朋友去中環行街,揀另一半條件,對方要承受得起壓力,不過,只係開始時辛苦,傳媒影多幾影就冇興趣。」情深似峯,問你點頂?
唔係話做明星最怕被戀情影響事業咩?「拍拖係情趣,更係一種有感覺嘅生活。
「我鍾意行街市買餸,上網搵烹飪書,落廚煮嘢食俾對方,依家只得屋企人至有呢種機會。」
自讚夠細心,更係一百分男友,那麼,對對方要求又點?「女友要似燙斗,識得令男人貼貼服服。
「做得背後女人,就要料理呢個男人一切起居作息瑣碎事情;「最希望有個女人幫我執到正一正,又照顧到我生活,咁我就係一個幸福嘅男人。」 

 
後記
 


Raymond Lam
白色緄紅邊恤衫$4,200
淺啡色冷外套$8,500
深紅黑色條子褲$5,500
all Romeo Gigli from Joyce

我湊《最佳男主角》之熱,要求被訪者講一個秘密我知。
「我唔儲叮噹。」吓?
事緣林峯曾經講過,叮噹幾得人鍾意,多年來,不停收到粉絲送上公仔,細心得滯。
這明顯是勸喻粉絲,多過似秘密,不過,情侶也有誤會啦!他夠膽公開講清楚,也算真情,你愛他,之前送錯公仔又如何?別介懷好了。 

 
Shop List
 


Ann Demeulemeester中環雪廠街 10號地下 2526 8250 
Giorgio Armani中環遮打道 11號 Armani Charter Hous 2532 7700 
I.T尖沙咀新港中心 113-119號鋪 2730 8076 
Joyce中環皇后大道中 16號地下 2810 1120 
Louis Vuitton中環置地廣場地下 8100 1182 
Marc by Marc Jacobs中環置地廣場 B20B號鋪 2868 9213
Massimo Bonini銅鑼灣利園 I期 206-207號鋪 3521 1325 
Vivienne Westwood銅鑼灣百德新街 42-48號 B-D號鋪 2894 9088 

撰文:黃鑑江
形象: Annie Hung
攝影: Ray Siu
化妝: Raymond Yip
髮型: D.Y@Hair Culture
場地: Mamoz

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()