打開車尾箱,發現 Mandy竟然放 咗 16對鞋、一張棉被、小型吸麈機,連行李篋都有。「咕係 fans送,張被係媽咪買俾我,佢見我成日 喺外景開通頂驚我凍親。」

小特搜

女車搜

2012年11月02日 ~~ 第901期 忽然1周

做藝人一開劇就要夜以繼日咁開工,尤其當紮 嘅小生、花旦,搞到私家車都變成私家居。最近忙拍劇 嘅黃智雯,直頭當 咗部 Honda車仔係佢第二個家。除 咗咕、棉被,佢 喺車尾箱仲放了 16對鞋,搞到車尾箱成個迷你儲物櫃咁!

黃智雯  16對鞋坐鎮


攞咗 8年車牌 嘅 Mandy(黃智雯),兩年多前以近廿萬買 咗人生第一部車,「 09年我已經睇中 咗當年 Jazz新款紫色車,平時 Jazz嘅車係冇出紫色,所以我 10年初都買番 09年 嘅款。我命格欠火,紫色、紅色係 Lucky!」的而且確, Mandy買 咗呢架車後,先拍《缺宅男女》再拍《巴不得媽媽》,一部劇比一部劇重戲份。


車尾鞋櫃
「我平時拍劇、出活動要襯唔同 嘅鞋,所以車尾箱會放好多高 踭鞋,仲有幾對波鞋㖭,有時我得閒會去跳舞,呢度 嘅鞋只係我屋企 嘅一角。」


每周吸塵
Mandy一得閒就會幫架車清潔:「我一星期洗兩次車,得閒就吸塵。」所以吸塵機唔少得。


必備 GPS
「開外景好多地方我都唔識去,所以我架車一定要有 GPS導航。」


多卡傍身
Mandy架車有好多卡,油卡、八達通、 TVB員工證都擺晒喺車頭。


香氣四溢
呢支 hand cream係 Mandy喺美國買番 嚟,香港仲未有得賣, Mandy貪佢有好清 嘅茉莉花味,所以一次過買 咗幾十支。


呢個香薰座裝着香氣四溢 嘅白麝香,係 Mandy媽咪送 嘅,呢個阿媽認真廿四孝。


外景孖寶
Mandy架車放有外景必備 嘅花露水(右),去郊外做 嘢可以驅蚊同當香水聞,好有用,而暖貼通常都係冬天先用。

HONDA JAZZ




引擎: 1300cc
車齡: 2年 9個月
售價: 17萬多 

徐子珊 揸車學外語


《雷霆掃毒》進入結局周,女主角徐子珊大有機會憑劇中「道友婆」陳家碧一角問鼎視后。一向忙碌 嘅佢,車內的物品明顯冇 Mandy咁多,不過貼身用品同樣唔少得。


「有時着高 踭鞋做 嘢着得耐會好 攰,所以返到上車或者未埋位前,我會換上呢對拖鞋,等對腳休息下。」


學意大利文
「呢隻碟係學意大利文 嘅,佢播完一段意大利文就會播番英文翻譯。我 喺車得閒就會聽,聽得多都記到一 啲 㗎!」


Fans咖啡杯
「呢個杯係 fans喺俄羅斯買俾我,我覺得好靚,平時買咖啡我都會用呢個杯裝。」


外購寶石
「呢粒土耳其石,係好多年前我 喺黃金海岸 嘅跳蝨市場買 嘅。我鍾意藍、白色,就算換 咗車我都唔會掉。」

LEXUS CT200h




引擎: 1800cc
車齡: 1年 7個月
售價: 36萬 2千 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()