食飽飽轉場睇音樂劇,趙世曾叼住支牙籤,十分不羈,回頭 𥄫實透視裝嘅女友。

媽咪姐

愛女叫 Sean「老婆」 趙世曾:我邊有接受佢!

2012年11月02日 ~~ 第901期 忽然1周

趙式芝( GiGi)與波爾錶太子女楊如芯(阿 Sean)喺外地結咗婚,搞到爸爸趙世曾發聲明否認阿女婚訊,仲宣布搞「五億招婿」,誓要阿女同真男人結婚。呢件事成為全城熱話,連國際傳媒都爭相報道,更引來荷里活著名諧星「波叔」沙查巴朗高漢要將件事拍成電影《 The Lesbian》,話自己做監製㖭!

互動片段

趙世曾繼續風流 繼續專制



之後趙式芝繼續辣火頭,為咗番阿 Sean,再喺 fb發表愛的宣言,以妻子稱呼阿 Sean。上周二( 23日)趙世曾懶理外界冷嘲熱諷,照拖打扮性感嘅女伴去銅鑼灣嘆西餐,食飽飽再踩落灣仔演藝學院欣賞音樂劇《舞火花》。趙公子不愧為趙公子,面對鏡頭從容自在,仲叼住支牙籤, 76歲人相當有型。
媽咪姐上前同趙公子傾 GiGi嘅事,佢好無奈咁話:「佢哋啲私生活我管唔到咁多,女大女世界,佢鍾意點就點,唔好寫到我好專制、好封建咁!(咁即係接受咗佢哋?接受咗阿 Sean?)我邊有接受佢呀?唔關我事,我只係想講,阿女交咩朋友我唔理,我冇權過問,佢私生活點係佢嘅事。(係咪你五億招婿激嬲 GiGi,所以依家先話女大女世界?)冇呀,佢冇唔開心,我都冇,大家都好開心,總之啲仔女勤勤力力做嘢,私生活嘅嘢我唔理咁多!」
聽到爸爸咁講, GiGi日前亦公開話有朝一日希望可以帶阿 Sean同父母見面:「要睇雙方面準備成點,呢啲唔係單方面,即使我想爹哋同阿 Sean一齊食飯,都要睇阿 Sean配唔配合到。」睇嚟呢單嘢都幾難拆得掂喎!


趙世曾好有風度停低同媽咪姐傾偈,一方面無奈認為女大女世界管唔到,但另一邊廂,卻聲稱冇接受過阿女口中嘅「老婆」阿 Sean。


上周二( 23日)晚,趙世曾偕女友去銅鑼灣露天餐廳嘆意菜,情調十足。雖然外界炮轟佢專制,但趙公子一於少理,冧女至緊要。


趙式芝媽媽姚煒一向表明尊重阿女,早前姚煒咁啱同阿 Sean同場,兩人有講有笑,似乎媽咪思想比較開通。


我係佢老公。﹙真實對白﹚
冇人可以分開我哋!﹙設計對白﹚
今年 9月,趙式芝孖住同性密友阿 Sean(楊如芯)出席公開活動,現場宣布喺外地結咗婚,成為一時佳話。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()