晚飯後夜蒲,壽星仔帶埋女友送的 PK氣球過場。

名人私生活

Sasa太子爺  PK生日會

2012年09月13日 ~~ 第1175期 香港《壹周刊》

Sasa太子爺郭浩泉英文名叫 Patrick Kwok,朋友都叫他 PK仔,難得太子爺亦大方冇計,樂於自稱 PK。

PK仔中學時就過了英國浸鹹水,目前在 QueenMary大學讀 B.A. Year 1的他,今年六月廿歲生日,他的索女女友曾天惠( Carolyn)替他搞 PK生日會慶祝, Carolyn好識氹男友開心,特登買咗 PK英文字氣球為壽星仔布置屋企,又約埋成班同學食飯直落狂歡,安排一班性感鬼妹手持煙花向 PK唱生日歌賀壽,相當有心思,之後一班人仲轉場蒲吧繼續慶祝,癲足成晚。
世界從來無公平, PK女友 Carolyn樣靚身材正,讀書都唔渣,廿歲女在 Warwick大學讀 Law Year 3,仲公開話經常包容 PK的少爺脾氣,會執屋煮飯,唔知 PK仔有乜過人之處搞到 Carolyn咁冧佢呢?


Sasa郭少明夫婦,近年經常帶埋兒子高調出席社交活動。


飲得 high high哋,玩到擘口又伸脷。


朋友為壽星仔訂造了立體骰仔、啤牌生日蛋糕,唔通 PK好鍾意賭錢嘅?


PK仔出手拉闊女友塊面影相,難得女方又唔介意。


惹火金絲貓拎住煙火送香檳,之後 PK仔、 Carolyn和一班朋友都齊齊「放火」(右圖)。




Carolyn買了近百個氣球浮在天花板作裝飾。

撰文:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()