本週一( 10日)邵美琪同男友施祖男做完療程後,便坐男友電單車回家。回春後一身型女打扮的她,望落比實際年齡後生。

探熱針

抗內分泌失調四年 邵美琪自然回春

2012年09月13日 ~~ 第1175期 香港《壹周刊》

曾經列入索爆花旦的邵美琪,試過因病乾瘦落形,十三年前同鄭伊健甩拖,情緒問題加上日久失修,身形持續腫脹,全線走下坡。
殘 咗十年,四十七歲的邵美琪跟年輕九年的男友施祖男拍拖後,在對方支持下積極搞好身體。經過四年努力,荷爾蒙失調困擾終於搞掂。為 keep住狀態,本刊發現邵美琪每星期必到一間診所接受治療,要回春,唔懶得!

唔再做宅女


邵美琪因長期失眠,導致荷爾蒙分泌嚴重失調,內外狀態每況愈下,肥腫難分。直至四年前,跟施祖男撻着,這段姊弟戀終於令她再次生猛。
原已半放棄的邵美琪,在男友影響下,積極面對自己的健康問題。○八年初,她曾到湖北學抗衰老中醫療程自救,近年再經朋友介紹接受自然療法, keep住每星期做兩三次治療,長期抗戰,終於醫好荷爾蒙失調。
「 Vince(施祖男)打波打拳電單車瓣瓣 啱, Maggie同佢拍拖後都受佢影響,唔再做宅女,早排仲陪埋男友去玩空手道。可以醫番好個病,都係 Vince勸佢要錫身。」知情者說。


見診所教授
本週一,邵美琪帶埋男友去睇自然療法,熟客仔的她一見診所教授傾到雞啄唔斷。


紅外線 櫈
當日二人坐在大堂的梳化,開動接駁了的紅外線儀器,排排坐做治療。


之後施祖男入了推拿房做治療,女友則繼續坐在被稱有增強免疫力的紅外線 櫈。

紅外線治療


上週邵美琪拖住男友出席新片《閃亮人生》慈善首映,纏擾她超過十年的水腫身形不復見,變得容光煥發。失去黃金十年,邵美琪將勤補拙,持續接受自然療法,個個禮拜當 facial咁做。
本週一(九月十日)下午,邵美琪和施祖男拍拖到診所,見完駐診的教授後,二人同坐在大堂的梳化,並開着一部據稱可增強免疫力的紅外線機,當住診所內其他人接受治療。其間兩人邊坐邊傾,毫無避忌。


腫脹 2008
因分泌失調,一直纖瘦的邵美琪越整越腫, 08年拍台慶劇《珠光寶氣》,更是肥腫難分。


走樣 2006
99年經歷情傷後,其狀態一直持續下滑。 06年 41歲她走晒樣,成個師奶咁!


回春 2011
睇 咗自然療法三年,去年拍《心戰》時的她終回復索樣,身形變番昔日的曲線。


殘爆 2009
開始聽男友勸諭積極調理身體,但仍身體腫脹,未回復狀態。

拍回春見證


「 Maggie以前有頸椎弧度唔正常嘅問題,加埋情緒緊張,令佢長期頭痛、失眠、眼乾、情緒好唔穩定,荷爾蒙亂晒,幾年前開始接受顱底治療(自然療法一種),又食草本藥去肝火,先搞番好身體。 Maggie開心到 喺網上做 咗個回春見證,話以前 啲醫生只係一味叫佢食止痛藥,治標唔治本。」知情者說。


搞番好身體,又回復光彩,開心到爆的邵美琪唔介意在網上講回春見證,大爆當年她被失眠、頭痛的折磨心情。


早前邵美琪偕男友施祖男一起出席首映,一臉容光煥發的她,拼埋年輕 9年的男友,外形沒有被大拋離。

法國讀書


○八年接拍杜琪峯的《機動部隊──同袍》同施祖男撻着,拍拖四年,雖然男友名氣不及自己,但仍毋損二人發展。
「雖然 Vince搵錢唔多,但人好細心,成日煮 嘢俾 Maggie食,陪佢睇醫生,將女友健康照顧得妥妥當當,佢雖然係打仔出身,但佢 喺法國讀過書,法文同英文都好流利,依家傾緊一部法國片,如果事成會同《閃亮人生》個黑人男主角 Omar Sy合作。」

星級診所


邵美琪光顧的自然療法診所,每次診金由五百至八百元不等,除邵美琪外,星級客仔還有她老友黃德斌、陳敏之,另外長春米雪也是熟客之一,在診所有她送上的牌匾!









法國仔




在香港出生法國長大,現年 38歲的施祖男,有跆拳道及空手道底, 03年回流香港靠「打」進入娛樂圈,《殺破狼》、《龍虎門》等動作片均打到飛起,是杜琪峯近年愛用班底,跟邵美琪也是因合作杜琪峯監製的《機動部隊-同袍》而撻着,法語流利的他,曾經在法國文藝片《 Urban Wolf》演出,並因此獲得第十五屆 WEBBY AWARDS最佳個人演出獎。

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()