社交圈

極品

2012年09月13日 ~~ 第1175期 香港《壹周刊》

「極品」一詞,可以係褒、可以係貶,今個星期社交圈出現唔少極品,至於係讚定係彈,各位自行領會啦!

利子厚老婆 冇得頂


上週六賽馬開鑼,希慎非執行董事、利孝和夫人姪仔利子厚,正式帶新婚兩個幾月 嘅外蒙老婆 Munkhzul Odkhuu見人,先唔好講樣貌,觀其當日打扮,通花衫透個大白 bra,滲出濃濃國產味,加埋齊蔭四方面,問你點頂!

梁安琪 讚不停


「星光熠熠耀保良」上週三舉行記招,今次節目由何鴻燊博士基金會贊助,身為保良副主席兼籌委會主席 嘅梁安琪上台致辭,句句都讚賭王老公,「相信大家明白何生 嘅慈善捐助令港澳人士受惠好多……(下刪數百字)」無時無刻都將賭王這個極品老公掛 喺嘴邊。




影大合照時,四太頻頻望錶,唔通趕住返去交人?

溫碧霞 有市場


上週三「英皇電影之夜」宣布久違了的孫佳君和溫碧霞加盟,重返電影圈,溫碧霞話:「估唔到自己仲有市場。」當晚四十六歲的她著住條大露背開低 V黃裙出席,側面仲露埋波邊,搞到孫佳君忍唔住嘢(右圖)。





鄧愛嘉 白髮魔女




連卡佛上週五舉行宣傳活動,不少潮人來捧場,鄧永鏘女兒鄧愛嘉一頭白長髮好搶鏡,「漂咗有半年,自己喜歡多變化。」除了變髮,有時她更會動手買料做衫,「條裙係 Peter Pilotto,搵唔到上身衫襯咪自己做囉。」

撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()