台灣《蘋果日報》圖片

國台扮

陳柏霖輸品輸票房

2012年09月13日 ~~ 第1175期 香港《壹周刊》

上月底兩套台灣電影《犀利人妻最終回:幸福男.不難》以及《 BBS鄉民的正義》同期上映,電視版贏盡口碑同收視 嘅《犀利人妻》,雖然電影版俾人勁鬧有四十幾個植入廣告,票房繼續爆,而最爆都係溫昇豪、宥勝以男男吻謝票,過激做法唔單只俾人插,《 BBS》男主角陳柏霖更以「奇怪現象」批評對手。撩是鬥非,輸票房唔順氣,「李大仁」陳柏霖忽然好冇品。

說話有骨


由隋棠、溫昇豪主演 嘅台灣電影《犀利人妻最終回:幸福男.不難》,話咁快票房已經上到 1.3億台幣。兩位人妻男主角溫昇豪、宥勝,票房過 2,000萬馬上遵守承諾公開男男吻謝票,嘴足 30秒換 咗三個唔同體位,第二日報紙大字標題,不過唔係讚票房,而係大特寫宥勝嘴完溫昇豪出現超級生理反應 嘅下體。宥勝性向再次成疑,溫昇豪幫手澄清:「代表他身體正常,我也有魅力。」
同《犀利人妻》同期上畫 嘅另一套台片《 BBS鄉民的正義》,票房雖然輸一截,不過都有 5,000萬台幣。男主角陳柏霖其實雖敗猶榮,不過佢條氣似乎好唔順,公開批評男男吻謝票係「奇怪現象」。


就係呢一幕「動 L」,有傳溫昇豪怕 咗宥勝,改圖網友更自製《幸福男男.不難》暗寸。



新招急停


之後陳柏霖出席公開活動,記者逼供要佢再為「奇怪現象」解畫,原本怕講多錯多,之後又忍唔到口:「有幼稚園小孩的家長,他們也說小朋友看到,問媽媽這是什麼意思,我沒說他們不健康,可是我們一定有方法可以回饋更多粉絲。」
陳柏霖把口話反對洗腦男男吻,不過之前幾日有記者問佢會唔會男男吻慶功,當時佢話「不會介意」,事隔幾日居然兜個大圈話人教壞細路。
一句到尾,洗腦男男吻的確過 咗火位,所以《犀利人妻》原本話票房破億,隋棠會幫兩位男主角浸浴擦背,但為怕兩王一后共浴再遭圍插,電影公司最後決定撤回洗澡方案!


《犀利人妻》女主角隋棠原本公開浸浴謝票,當知道外間反對聲音不斷,隋棠回應盡量避重就輕:「批評一定會有,虛心接受。」(台灣《蘋果日報》圖片)


兩王一后擦背共浴謝票取消,改為傳統破冰儀式,當日有份示範男男吻 嘅溫昇豪,言語間有啲後悔:「有的東西玩得太多,會失焦。」(台灣《蘋果日報》圖片)


上個月尾陳柏霖公開話唔介紹效法男男吻謝票,但過多幾日就批評人哋係「奇怪現象」,前後矛盾。

撰文:郭台明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()