6/9反國教
呢兩位後生仔(紅及黃箭嘴)喺政總幫手咗幾日,較常出現喺物資區,仲不時好落力咁周圍跑嚟跑去。(羅國輝攝)

八卦陣

反國民教育科 金毛義工有古怪

2012年09月13日 ~~ 第1175期 香港《壹周刊》

由學民思潮發起嘅佔領政府總部行動雖然已經完結,但其間有唔少傳言,一時話警方會清場,一時話建制派搵臨記嚟搞事,搞到現場氣氛緊張。原來唔係空穴來風,喺上星期五傳出有一班臨記及建制派人士混入人群中,趁機搞事之際,記者喺前一日,就見到兩個熟口熟面嘅男仔。

呢兩個後生仔喺今年五月,就同一大班金毛飛,手持大聲公喺立法會門外示威反拉布,當時本刊就踢爆呢場反拉布騷係由建制派請人嚟扮示威者,而且仲有臨記向我哋踢爆金主係民建聯梁志祥嘅好友「高佬和」曾樹和。
到今年七月,颱風韋森特襲港, 150噸膠粒吹散落海面,記者就喺八月初見到其中一個後生仔帶埋相機,同一班義工齊齊到沙灘執膠粒。記者嗰日仲聽到有義工話千祈唔好俾佢影到相,否則就會俾人擺上民建聯網站做宣傳咁話。
記者問番今次反國教科大聯盟嘅義工,原來呢兩個後生仔,已經响政總幫咗手幾日,主要响物資區幫手,本來記者想搵佢哋傾幾句,但轉頭竟然又唔見咗佢哋。究竟佢哋係熱心市民?臨記?定係建制派青年團?(林璐菁)


17/5反拉布
約四個月前,仲未染金毛,但就拎住大聲公,帶住一班疑似臨記反拉布,而另一位後生仔(紅箭嘴),就响旁邊擔住支煙抗議。(羅國輝攝)


5/8執膠粒
真係關心天下事,就連執膠粒都見到佢嘅蹤影,當日佢就帶住一大班民建聯義工喺沙灘執膠粒。(黃雲慶攝)

胡佳老婆 港大讀電影


繼陳光誠同埋余杰,再有內地異見人士頂中共唔順要出境避一避。上個星期五晏晝,大陸社運鬥士胡佳嘅老婆曾金燕拖着囡囡謙慈,由北京嚟咗香港。
胡佳喺京奧前夕,以煽動顛覆國家政權罪被判刑三年半,同年獲得歐洲議會頒發最具榮譽人權獎薩哈羅夫獎,舊年至出冊,繼續維權,仲絕食支持香港反國教。
人權獎得主夫人好鬼低調,冇人接機,搞到推住一大車行李嘅曾金燕出閘之後一臉無助兩頭望,謙慈生性,自告奮勇幫媽媽推喼,不過就好鬼論盡,兩度仆低,好彩乖乖冇喊。
原來曾金燕報咗港大讀獨立電影,而且係 MPhil(哲學碩士),起碼喺香港住兩年先走,五歲嘅謙慈都會喺香港讀書,一家三口又冇得見。曾經傳過兩公婆已經分居,只望中共賤少兩錢,俾胡佳出境箍煲啦!(姚智賢)


曾金燕舊年已經考 IELTS,年頭連大學嘅錄取通知書都收到,但係當局始終唔批通行證。對於上個禮拜五自由出境,曾金燕點都唔肯講中共點解突然轉死性俾佢嚟香港。(李育明攝)


囡囡謙慈出世四十五日,胡佳就俾中共拉咗,跟住嗰三年半,由曾金燕獨力湊大。估唔到父女重逢相聚一年,又要分開。(網上圖片)

全城慶賀 劉江華下台


一位議員受唔受歡迎,睇網民反應就最清楚。週一中午立法會選舉揭盅,一直胸有成竹的民建聯劉江華落敗,唔少人 fb隨即被洗版,通報呢項喜訊;亦有唔少網民自發舉行祝捷會,開香檳之聲此起彼落。 fb甚至有人開設「全港各界熱烈慶祝劉江華落選委員會」專頁,週二凌晨,已有超過三萬人爭住 like,網民又再發揮無限創意,大量改圖,睇完包你捧腹大笑!


七、八十名網民週一晚自發到劉江華沙田議員辦事處開祝捷會慶祝,其後人數愈來愈多,警員到場驅趕。(蔡正邦攝)









arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()