周秀娜男友陳偉成(Avis)於《喜愛夜蒲2》,將會同模媽陳靜儀(Mia)連場肉搏。身為女友嘅娜姐自然打爛醋埕,嚴禁男友埋身一個月,掂過佢梗係唔好掂我啦。持平咁講,都係劇情需要啫。不過呷醋幾時都係女人最大權利,媽咪姐撐硬你呀娜姐。



娜姐㷫過火屎,但模媽Mia竟不避嫌大讚Avis身材好,嗰排腹肌好似朱古力雞蛋仔咁,好好味。未拍都已經流晒口水,使唔使咁餓呀?莫講話娜姐要小心,Avis都要做足安全措施呀。



微博以清理有害訊息為由,暫時停止評論功能,身為博友嘅王菲亦留言贊同:謠言止於不許評論。唉,係停止謠言定乘機河蟹先?不過經過上次舒淇網暴事件,清清佢都好嘅。



身懷六甲嘅郭羨妮,接受產檢時被醫生指胎兒有啲瘦,仲敦促佢食多啲營養奶粉,點知郭羨妮竟然話:咁我又想BB苗條,又接受唔到自己肥。吓,BB都要苗條?咁使唔使36D呀?快啲養好個胎仲好啦。


莫可欣早前帶埋囡囡出席活動,被問到會否追多個?佢自言年紀大生仔唔容易,老公都話生瘡就OK。咁又係呀,生完又要養,至少粒瘡唔使。 ####

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()