入行六年的關楚耀,說最近才懂怎樣當藝人。當年他順利入行,人所共知,是多得唱片公司高層爸爸,也有契爺譚詠麟當他盲公竹,省卻不少披荊斬棘的麻煩,過關斬將的殘酷。然而,成績縱使有多好,他只是個飯來張口的小朋友。

「嗰陣時我戇居居,乜都唔乸識!」

除了唱歌的本業,早前他又變身演員拍劇,甚至單人匹馬主持烹飪吹水節目。他大呼吃力,更蝦碌連連。

「有時唔記得落鹽、落葱,反而係嘉賓提番我。又試過倒瀉水、煮蟹真係倒瀉籮蟹!」

他不喜歡造作,要求不要剪接,照播蝦碌出街。

「我都做過觀眾,用番觀眾個立場去諗,啲NG嘢、蝦碌嘢先至好睇。」

崩口人不忌崩口碗,如果沒有那次因在日本藏毒而被拘留事件,關楚耀會是今天的關楚耀嗎?剛踏進最後一年二字頭的他,道出他的甜酸苦辣。

新人時代的關楚耀,有不錯的唱功,又有前輩引路,輕而易舉地得到好成績。回想當年,他卻覺得苦。

「做嘢唔辛苦,好幸福添!好多嘢唔使自己諗嘅,公司安排晒!你話咁樣呀?哦做囉!其實依家諗番起好多嘢唔係我想做o架喎,嗰陣時冇諗到呢個問題,所以係苦嘅。入行頭嗰幾年,嘥咗好多時間,好多機會唔識珍惜,機會嚟到都唔知道,咁係苦嘅。完全冇方向!一個人冇方向係好辛苦,冇特定目標,淨係諗住我做嘅歌出面啲人會唔會冧呢?會唔會鍾意我呢個人呢?諗埋啲自己控制唔到嘅嘢!

「日本嗰單嘢,係我自己嘅經歷嚟添啦,反而因為嗰個經歷,令我依家知道點樣做,成個方向係點。如果我企硬啲、有堅持,其實公司都會尊重我。」

這一兩年,他學懂堅持,明白做藝人也要主動積極,留鬚、練大隻、唱搖滾、愛情題材以外歌曲,他不惜跟公司拗到面紅耳熱,也要自找作曲作詞人,做自己想做的作品。

關楚耀以前和衛詩拍拖,不到出事也不公開。他和現任女友Megan的關係早已公開,大家安心。

相信關楚耀本身也想不到,去日本旅行,回來時竟要獨自推着行李步出香港機場,面對近百支鏡頭。

三年前,關楚耀和當時女友衛詩開開心心遊日本去,兩人因涉嫌藏毒被捕,他原本幾天的旅程,卻多加了三十三天。法理上雖是無罪釋放,然而,等候群眾釋放,也許是無止境。

「自己做錯嘢,係應該得到懲罰嘅。身邊嘅人每個都令我好甜,佢哋嘅關心關懷,特別是日本嗰件事之後自己更加覺得身邊有咁多人撐自己,可能之前會覺得好多嘢自然會嚟嘅,完全冇諗過要把握嗰啲機會。睇嘢角度係唔同咗好多,特別係公司啦,Duncan(唱片公司高層黃劍濤)佢可以唔使做我o架嘛,多我一個唔多!我又唔係可以幫佢賺好多錢,仲要發生件咁嘅事,影響到公司,佢都仍然咁撐我,我都唔可以衰畀佢睇,唔可以停落嚟。」

有契爺譚詠麟提攜,絕對不是一切。

除了女朋友疼錫,家人包括媽媽(左)和妹妹的支持,對關楚耀也無可替代。

事業差點賠上了,那段感情也要告一段落。猶幸,他的現任圈外女友Megan補上,成為他的「甜點」。

「其實冇乜諗女朋友要圈外定圈內,咁啱兩年前識到呢個女朋友就係圈外。我好珍惜佢,我自己唔係咩新鮮蘿蔔皮,佢都肯同我一齊捱呢兩年事業嘅低處,唔係諗要有名有利,喺我最低潮佢都喺我身邊陪我。近排見得少,佢反而戥我開心,今年好多工作已經安排好嘞,我早出晚歸都冇機會見到佢。我喺youtube upload咗啲片,或者喺微博佢都有留言,sweet嘅!」

二○一一年只做了一隻歌的關楚耀,密密拍劇,有亞視的《親密損友》,也有港台的《火速救兵》,毫無演技訓練的他膽粗粗上場。

「拍完頭幾集,我問監製可唔可以睇番啲片,我覺得自己做得好衰。又漏夜打畀佢問佢有冇啲劇可以當係參考吓,同佢傾咗好耐,嗰啲係工作所謂辣嘢。另一方面我鍾意食辣囉,會激起到我啲戰意,細個我唔食辣嘢o架!係啃係難頂,但又真係幾好味喎!四川嗰啲辣真係誇呀!麻辣鍋一路食一路標汗,但係又好好味!」

嘗了苦、抵過辣,也不夠酸味那種無奈。八十後的關楚耀有不俗的家底,清晰的方向,他也不否認能以喜歡的事情作為職業夠幸福,但他仍覺得當香港人也有教人心酸的時候。

「呢個世代好多嘢係冇辦法,好似近排同舊同學食飯,做白領金融嘅,每次食飯都係呻!畀老細捽數、做到好乏味、為咗供樓冇計、為咗老婆仔女冇計,冇選擇!最近期嘅特首選舉,what choice?No choice!No f**king choice!呢個我覺得幾酸嘅。香港好急囉,唔知為乜嘢嘅!大家習慣咗呢個模式,可能想改變但係諗極都諗唔到方案去做到一啲嘢去突圍,又怕跟唔到人哋會蝕底。」

早前因四大唱片公司與無綫糾紛,關楚耀(左二)反而得到更多的第一次,包括到亞視拍劇。

在亂世中,關楚耀已找到當藝人應有的方向,保持做好本份的心態。

「我聽番啲舊歌,無論把聲同音樂,成個感覺好小學雞!譚校長一早教咗我,只不過我冇留意冇get到,就係要戴住個金鐘罩,有個罩罩住,人哋講乜嘢,聽唔到!唔好影響自己心情,最緊要喺自己個罩做好自己嘅嘢,煮好自己嘅餸拎出嚟,用心去煮,大家會聞到、睇到。特別係今年,自己真係冇理出面點講嘢,做咗〈佔領〉、〈我這一代人〉呢類曲風。同公司都有傾過,突然間轉曲風啲人會唔會受呀?以前啲情歌咁殺,不如出番情歌啦,但如果咁樣咪唔喺金鐘罩裏面囉?因為我真係想做情歌以外嘅,搖滾啲有訊息嘅歌,真係想發聲。」

你睇我好

關楚耀早前為〈我還是甚麼〉拍了MV,女主角是媽模Mia,兩人埋身肉搏,旁人無一不覺得關楚耀做了一單「好味」的工作。產品畫面極盡官能刺激,可能有鹹味,男女主角也嘗盡甜頭。

「有冇生理反應?老實講呀?嗰一刻係冇乜特別反應,成隊crew喺度。我反應係尷尬,真係好尷尬,我入行咁耐未試過咁親熱,佢都話我知佢第一次拍MV已經咁激。」

你以為是甜嗎?卻是苦。

日本這個國家也帶給他不少苦澀,日圓高企,輻射問題遲遲未能解決,還會去日本嗎?

「梗係會啦!我鍾意日本呀!嗰次之後冇去過嘞,有想去嘅,唔會怕咗呢個地方,唔關日本事!係我嘅事咋嘛,所以唔會驚,懷念添呀!」

你以為是苦嗎?卻是甜。

你睇我好,我睇你好。笑容背後,各懷鬼胎,世態就是如此。

關楚耀第一次拍親熱MV,遇着處女拍MV的Mia,男方大讚拍檔夠專業。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()