大聲唔代表惡!(真實對白)

http://tvb4life.pixnet.net/blog


處境劇《結》播映以來收視高達34點,不過收視高是非亦多。一直以來監製關永忠力撐商天娥,但其身不正的肥娥向關投訴,指因張兆輝拍電影導致要停廠,又話陳奐仁開演唱會搞到自己又要再度過期。關永忠在煞科之前都按捺不住,向娥姐發火:「你好×煩,你咁唔想做,就咪做!」

沈卓盈鬧無賴
沈卓盈與肥娥在《結》中爭男人不和,現實肥娥亦因爭搶鏡不時寸爆沈卓盈。有次埋位前沈唔記得攞番個道具手袋,即被肥娥鬧爆唔專業,事後沈在微博吐寃氣。

張兆輝寸娥姐冇操守
張兆輝做娥姐老公,時常都要呆等娥姐開工。被問到娥姐例遲一事,張兆輝曾表示自己以和為貴,又會以身作則,為劇組早返遲收。

胡楓呆等兩小時
胡楓飾演娥姐老爺,所以經常要呆等時常遲到的娥姐埋位。有次娥姐遲足兩小時才慢條斯理現身,令向來好脾氣的胡楓終按捺不住,當眾明寸娥姐。

滕麗名認冇偈傾
娥姐嫌自己戲份唔夠,曾經向監製出聲硬搶「妹妹」滕麗名的戲份。問到同娥姐的關係時,滕麗名話明冇偈傾。

謝雪心互當透明
娥姐感冒開工,傳染謝雪心都病埋。娥姐康復後,輪到心姐帶病開工,娥姐卻反鬧心姐冇公德心:「有病唔好傳染人啦!」同日兩人有場群戲,心姐寧願企都唔揀坐,只為全程「得」住身後的娥姐。

陳奐仁請假被寸
陳奐仁曾為二月開演唱會而度過假期,雖然只是僅僅兩日,但仍被娥姐當眾鬧爆:「咁鬼忙就咪出嚟拍劇喇!」之後佢見娥姐驚過見鬼。

黃得生被寸阻礙
飾演娥姐兒子的黃得生,有一次向導演請教企位,娥姐在旁寸爆:「阻住晒,邊度會take到你吖,借過啦!」

雪妮主動「尋死」
雪妮飾演娥姐阿媽,不過娥姐成日嫌雪妮講對白慢,阿媽都冇面俾照黑面。雪妮受盡烏氣,一度不想與娥姐合作,向監製提出改劇本「尋死」。記者求證時,雪妮亦漏口風。

監製:呢半年唔預娥姐
其實娥姐的惡行早已傳遍TVB,啲監製為免麻煩,紛紛斬腳趾避沙蟲。有監製更私下向幕後人員呻:「我冇理由為佢一個,要所有演員遷就佢,拍到咁上下至發覺捉蟲就大鑊啦!」其實近兩年,只有關永忠同林志華兩位監製睇在收視份上,仍然找娥姐開劇。不過如今娥姐的御用監製亦已轉軚。關永忠話:「我從來都冇講過撐娥姐,開呢個劇(《結》)我個個都重視。(仲會唔會再搵娥姐拍劇?)呢半年都唔會喇,選角好講緣份。(聽聞你之前爆粗鬧娥姐叫佢咪做?)你講幾時呀?唔……我諗我唔回應喇,套劇都完嘞!」至於同肥娥兩度合作(《師奶兵團》及《師奶股神》)的林志華就話:「我暫時未有新劇開。(娥姐係咪好麻煩?)你自己find out啦!」

娥姐放風逼無綫
據知娥姐早已聞到味,無綫對續約拖得就拖,她惟有放風話王維基找她,更指對方為她開劇。就娥姐事件,樂易玲亦指暫未傾續約:「同娥姐嘅合約仲有一段日子,現時未有同佢傾過(續約)。(娥姐最近好多是非?)佢講嘢比較直,唔識修飾,佢知遲到嘅問題,話以後唔會。(娥姐犯眾憎,被指十宗罪?)如果真係咁嚴重,我都會搵佢傾吓偈。」本刊曾致電娥姐,但她未有接聽,不過就最近的是非,她在微博解畫「是是非非,莫非這圈要這樣」及「不要中計,冇人信,作得太假」。這個圈是非的確無日無之,但搞到全劇台前幕後都怕怕,娥姐的殺傷力可想而知。

躁狂星被out
演員壓力大,容易情緒失控,甚至是搞到躁狂爆發,連累到拍檔及家人受罪,多年以來一直不乏例子。

萬梓良血衣請願
91年,萬梓良在拍攝《大家族》期間,曾身穿寫了「乞求雞毛司令賜廠期」的血衣,以抗議劇組廠期被cut,過激表現令不少藝員都嚇一跳。此後萬子無奈離開電視圈,進軍內地商界。

劉永妻子受罪
有「皇帝小生」稱號的劉永,以暴力對待第一任台灣妻子戴良純,因此,令劉永絕跡台灣影圈,要到亞視拍劇。第二任妻子黎燕珊00年與他離婚,劉永哭求復合未果。

馬景濤騎呢備案
馬景濤和陳秀雯在《天長地久》飾演夫婦,陳秀雯笑他女友呷醋,他竟要陳秀雯公開道歉。聽到林國雄代妻出頭說:「我要佢冇運行!」後,馬更因而去警署備案。之後馬是非不絕,絕跡香港娛圈。 ####


雖然《結•分@謊程式》收視高企,不過由於演員個個怕咗娥姐,《結》劇亦自然無機會添食。


你的無賴,別人是有眼看的!(微博對白)


姑勿論你係乜大人物,點都要有職業道德同職業操守!(真實對白)


娥姐好有地位,個個都要聽佢話!(真實對白)


對唔friend嘅人,我開工閂埋耳仔!(真實對白)


做得唔好,娥姐會教導式話我知問題所在。(真實對白)


吓,咁犀利,你收到咁多呢啲料!(真實對白)


娥姐一而再、再而三咁發癲,就連當日力撐佢嘅監製關永忠都轉軚,爆粗鬧佢。關永忠一向都係好好先生,娥姐都可以激到佢發火,犀利!


07年拍林志華(上圖)監製《師奶兵團》時,娥姐已經與葉童經常互相單打。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()