當年搞到章小蕙同娛圈都翻雲覆雨,有「白頭陳」之稱嘅陳耀旻,近年遠離是非地定居上海,不過上周二(27日)就被發現秘密返港,現身中環機鐵站。估唔到今年70歲嘅「白頭陳」仲keep得到,全身搵滴肥膏都難!


相反,當日負責接爹哋嘅陳小韻就唔係咁見得人,佢着住平底鞋同黑色legging,條腰粗過乜,側面睇仲肚凸凸,疑似有餡,同當年做model、日日瘟仔嘅fit爆時期,真係差得遠。其實今年35歲嘅陳小韻,四年前已經嫁咗俾個銀行家Kim,舊年仲生埋仔,唔使做,全職湊仔。嫁得鬼咁好,咁就肥啲都願啦! ####


做女人只要幸福,有啲肉地未嘗不可,所以陳小韻即使腰粗、髀大,都唔介意着住貼身legging,喺中環IFC出巡。


晒命係女人嘅天性,所以陳小韻經常將自己同個仔嘅生活照放喺facebook分享。


已經移居上海嘅陳耀旻,一見到個女陳小韻,即刻笑晒又摸面,以前點都好,親情始終無價!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()