媽咪,救命呀!﹙設計對白﹚
畢竟只有19歲,陳嘉桓一揸唔掂,就只識急停,仲嚇到成個彈起,頭髮都亂埋!

陳嘉桓(Rose)自去年11月,橫店消夜時俾陳浩民同馬德鐘呢兩個「大哥哥」借醉抽水後,經過4個幾月埋首工作,依家心情好番晒嘞。


日前,媽咪姐陪個女去沙田嘅香港駕駛學院報名學車,遠處就瞄到着住小背心、眼仔睩睩嘅Rose喺度學緊揸自動波私家車。媽咪姐見佢一上到車,同師傅傾吓偈,笑晒口,好似幾有自信咁!但一開車就……連續急停兩吓,頭都暈埋,跟住仲剷咗上草地、石壆。之後一個大轉彎,見Rose幾乎撞到路邊嘅雪糕筒㖭!蝦碌百出。
好在呢位教車師傅似乎身經百戰,見識過太多大頭蝦,見佢成日捉住Rose落車,好有耐性教睇位。知衰嘅Rose就嚇到花容失色,再唔敢輕舉妄動。之後媽咪姐打俾Rose八吓,佢都話:「嘩,睇人揸車好似好容易,原來做乘客同司機嘅睇位好唔同。我第一次揸,頭先真係驚,好彩師傅好好人咋。」咁靚女梗係着數啲嘅! ####


教完又教
師傅好有心機,教一個鐘車,就落咗N次車教Rose睇位。


始終第一次揸車,Rose揸軚唔穩,成日剷上草地,好彩有驚無險。


終於學完第一堂,即刻買番支橙汁飲吓,定吓驚!唔怕,車嚟啫,唔係人狼。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()