大肚婆都唔俾面㗎!(設計對白) 懷孕近8個月嘅Jessica自爆肥咗50磅,身形勁脹肚又巨,被網友懷疑佢懷孖胎,不過早前佢已經否認。

上禮拜奧瑪花曼着泳衣幸福晒巨肚,睇到好多媽咪級讀者好開心。事實上,大肚真係開心事嘛,開心自然就要分享。不過美國天后Jessica Simpson就冇咁好彩。早前佢為時裝雜誌《Elle》拍攝全裸大肚照,諗住留個美好回憶,點知遭到「封肚」。原來美國亞利桑那州一間超市,接到幾個街坊投訴,指封面太暴露喎。咁店長為免順得哥情失嫂意,就搵塊紙皮遮實住,費事眼寃。不過講時講呀,啲模特兒泳衣照分分鐘仲暴露啦,呢一鑊Jessica認真無辜。


雜誌封面上(左),Jessica一手護胸一手攬巨肚,標準孕婦裸照甫士。點知俾幾個多事師奶投訴,好哋哋一個靚封面慘被遮實(右),上面仲叫人唔好拎開紙板,保守得可以。

裸得有道理
其實大肚影裸照,平常不過嘅事。自狄美摩亞早年開創「裸肚潮」開始,呢股風氣一直hit到今時今日,好多女星逢大肚必影,一影仲影幾輯,留住美麗同時宣揚母愛偉大。 ####

 

 


裸肚教祖就係狄美1991年呢個大肚雜誌封面,令各界讚好,其後個個跟住仿效。


夫妻齊裸 2011年,懷雙胞胎嘅樂壇天后Mariah Carey,夾埋老公Nick Cannon一齊影相,老公雙手遮住天后胸部,又恩愛又性感。


模仿狄美超模歌迪亞施花於2010年為時裝雜誌《VOGUE》拍裸肚照,其甫士跟狄美如出一轍。


勝在高貴 Britney Spears 2006年以鑽飾、皮草影裸肚照,比平日癲雞形象高貴好多。


瞓身全裸 2008年1月,天后Christina Aguilera誕下男B,不過就喺之前,曾全裸瞓身為《Marie Claire》影相。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()