Hilary Tsui
藍色tweed背心裙 $36,400 Chanel
黑色綴ruffles腰帶 $990
Johanna Ho from Liger
黑色tweed袖皮褸 $5,999
Johanna Ho from mademoiselle
黑色畫家帽、星星魚網絲襪
both Hilary's own

徐濠縈“個女嫌我煩”

我成日問自己,怎樣才做到家庭、事業兩平衡?
真係好難!
身兼時裝店老闆、媽咪、老婆、潮人的阿徐,最近,仲加埋業餘跑手一角,每日24小時,應付拍檔同事老公囡囡傳媒……
公事私事一大籮,連Eason都話佢自己攞苦嚟辛!
笑佢貪心?言重了。地球自轉,也是安於軌道而行,只是連佢自己都估唔到轉轉吓會轉出新世界一個又一個。
別人的38歲,大抵已經叠埋心水相夫教子最好連份工都辭埋心甘命抵
攞正牌做小女人;然而,店鋪開完一間又一間的她,立定心志,衝多兩年,再生多個。
你以為她意氣風發,實情風光背後藏着一個失落媽咪,「最近,個女嫌我煩。」噢!Relax。


Hilary Tsui
白色tweed連身裙 $36,200 Chanel
黑色格仔通花腰封、皮手套
both Hilary's own

Profile  
Hilary Tsui 出生日期:1974年3月7日(雙魚座)出生地:香港身高:5呎4吋體重:98磅語言:廣東話、普通話及英語。學歷:庇理羅士女子中學畢業簡歷:93年,參演劉德華MV,正式入行。00年,逐漸淡出幕前。04年,跟陳奕迅結婚。09年,開設時裝店Liger。微博:http://weibo.com/tsuihoying


Hilary Tsui 粉紅色中褸 $46,200 Chanel 蝦肉色薄紗連身裙 $2,890 Johanna Ho from Liger 米色高踭鞋、灰藍色喱士絲襪 both Hilary's own

攬得就攬 
早前,去巴黎買貨兼為雜誌影相兼睇騷兼過生日,去足10日,歷來最長,最後連老公都飛埋過去慶生,剩低獨生女康堤日日掛住媽咪,生日卡上寫明「好想你即刻返屋企」,心都軟了!「時間過得好快,佢已經7歲,我哋仲成日攬住一齊瞓,個女性格又唔見得唔夠獨立噃!小朋友一過10歲就唔會再睬父母,我湊返學,佢一入校門頭也不回走入去,最近,教佢應付拐子佬問題,直情嫌我煩。「去完歐洲,原本再去日本買貨,唔得喇!農曆年至今都未停過,我要俾番多啲時間個女。工作、家庭想平衡,要懂得放手。「個女考試,我要飛的話,交俾婆婆去跟,情況好似我細個,佢好緊張學校成績,成日鬧我帶個女去街唔溫書;「學業成績,婆婆跟好過我跟,我係一個鍾意同個女去玩多過做功課嘅媽咪,老師都知。「以後,佢想做乜都冇所謂;佢似爹哋有唱歌天份,又似我性格含蓄,因為咁樣,佢去比賽上台就少咗一份爆炸力。「最好唔好入行,唱得好,寧願佢去唱歌劇或教唱歌;「我唔想做星媽。「最緊張個女品德,好彩佢對物質一向冇乜要求,唔知係乖,還是已經擁有得夠多?我哋兩個又好難以身作則,爹哋成日話炒咗司機,等佢搭校車,冇得舒服,得個講字!婆婆 / 嫲嫲間中帶佢去坐公共交通工具,過吓平凡人生活;「佢好鍾意搭地鐵,爹哋湊佢去搭,冇喬裝㗎!Eason話唔係我所想咁群情洶湧,叫我都去試,唔喇!我懶得再去搵每個站出口!」

Eason投訴 
做夫妻,梗要互撐。曾幾何時,陳生對於陳太染指時裝界做老闆,十分贊成,甚至自豪自己有個叻老婆,隨住對方愈做愈旺,調番轉頭,一家之主偶爾客串家事,男人嘛!點會啞忍?「Eason夜瞓,有時又去搵Josie(何超儀)傾偈傾天光,而我每晚10點一定陪個女上床,7、8點起身,大家時間交錯,夾唔到;「反而,早排佢隻腳做手術,日日留喺屋企,結婚周年都可以出去食餐飯,佢聽我呻忙呻辛苦,就話『你可以唔使咁忙㗎!』、『你可以唔做㗎!』唔知算唔算投訴?!「我洗濕咗個頭,仲洗到咁濕,點可以無啦啦乜都唔做,匿埋泵一件(小朋友)出嚟?惟有盡量調配時間陪屋企人,佢四月尾倫敦開騷,我已約埋成班朋友40人飛埋過去支持,最慘個女返學睇唔到爹哋,惟有等到復活節、暑假我再帶佢飛一飛。「人係要掙扎,有得揀好過冇得揀,忙碌一段日子,我又想湊女接放學幫佢孭書包,湊女耐咗,做吓嘢囉!「朋友就要放棄。「Josie天光至瞓,半夜留言,我要第二朝至覆到,等佢夜晚起身至搵番我!我同佢,盡在不言中。梁炳(梁漢文)同佢老婆亦少見,只會間中通message;「有時間,我寧願湊女或工作。」


Hilary Tsui 粉綠色tweed短褸 $30,600 淡粉紅色半截裙 $28,200 both Chanel 杏色喱士兔仔耳頭箍 $4,200 Maison Michel from On Pedder 灰藍色絲襪 Hilary's own

Hilary's tips  
Q:跑完步通常食唔食嘢? A:想食咪食。跑馬拉松,我以為自己唔夠力,猛食澱粉質,搞到肥晒!其實,食菜、米粉已OK。 Q:買完貨,有乜新心水? A:依家,我買名牌唔會亂嚟,CÉLINE、Chanel秋冬季大褸好靚,值得投資,Chloé鞋我每季買一、兩對;自己鋪頭,Oh My God將會跟Johanna Ho搞交叉乘,好鍾意。


Hilary Tsui 黑色羊仔皮長褸 $136,400 Chanel 黑色薄紗長裙 $2,890 Johanna Ho from Liger 黑色漆皮搭帶platform shoes $8,900 Giuseppe Zanotti 杏色皮革頸及腰飾、黑色喱士絲襪、閃電藍短襪 all Hilary's own

後記 
今年,阿徐將會更忙,在公,開第3間鋪、擴充office、跟MBT再交叉乘、入新牌;在私,還要去台灣跑馬拉松,意味着,生仔計劃拖得就拖。「我一直等緊40歲,唔爭在啦!仲等得。」 40大關當前,我已想退休,她的人生愈走愈火,還說在職阿媽一字記之曰「放手」,令我想起牧師曾言,「握緊拳頭,甚麼都沒有,懂得張開手,得到反愈多。」原來是真的。

Shop List :  
Chanel 中環太子大廈G18-20號鋪 2810 0978 Giuseppe Zanotti 中環國際金融中心2072-73號鋪 2805 0890 Johanna Ho http://www.johannaho.com Liger 銅鑼灣白沙道 11號 1 樓 3483 3948 mademoiselle 銅鑼灣皇室堡 G12號鋪 2881 7708 On Pedder 中環皇后大道中新世界中心 1 樓 2118 3489 ####


11年12月「流傳日本輻射,搞到女人去完冇仔生,醫生冇咁講過,我唔信,遲啲會帶個女再去玩。」


12年3月「原本去9日巴黎,但我唔想飛機上過生日,延後一日,Eason過嚟,主要係速遞個女張卡俾我。」


11年12月「第一次跑渣打,10公里53分鐘完成,平時50分鐘咋!想去倫敦跑,一上網就爆,連報名資格都冇。」


12年2月「跟連卡佛合作,成個構思,全係我諗,依家個腦就係咁成日轉啲新idea,好攰但好玩。」



arrow
arrow

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()