產後首復出本周三(4日),楊思琦產女後出席大埔超級城的商場騷。強裝笑容的思琦,間中眉頭深鎖,每當記者追問吳帥下落,思琦都避談。對於吳帥深圳攬女,她很冷漠回應:「呢個人以後同我冇任何關係!」

大話媽咪楊思琦2月中在美國洛杉磯為空心吳帥匿埋產女後,上月22日思琦攜女返港,之後匿埋清水灣半島寓所避世,樂易玲更向傳媒大爆思琦產後抑鬱。抑鬱都要生活,自己唔食囡囡都要食。吳帥走佬,經濟支柱落在身兼父職的思琦身上。一句講晒,要撲水搵錢。本周三(4日)她終於出山,產後復出做商場騷,酬勞12萬。思琦搏命接job孭起頭家,大家都意料得到,不過BB生父吳帥去向始終未明。本刊記者收到可靠消息,吳帥上月23日曾在深圳寶安區的夜總會出現。當晚他與友人唱K兼攬女,風流快活。原來,一世人流流長,總會愛上幾個人渣,難怪思琦對本刊記者說:「我同呢個人再冇任何關係!」態度決絕。


楊思琦今年2月在美國誕下女兒後,為了與潛藏在大陸的吳帥割席,決定B女跟自己姓楊,改名叫楊卓穎(譯音)。上月尾思琦終於抱B女返港,吸引大批傳媒採訪。當日記者追問吳帥下落時,思琦一概不回答,只說會努力照顧BB,希望盡快投入工作。未婚產女,又要獨力照顧BB,思琦終於壓力爆煲。一直與思琦緊密聯絡的樂易玲早前透露思琦患有產後抑鬱症,希望她去看醫生,更建議她借工作治療。

返港後自閉
3月22日由美國返港的思琦,疑產後抑鬱,終日匿家自閉。大批傳媒連日守候在思琦家樓下(左圖),都不見她出入。

逼爆衫露束衣
楊思琦話生完女身形大咗成個碼。現場所見,她條裙窄到逼爆上圍,仲隱約睇到入面件收腹束衣。

半百記者採訪
谷胸餵人奶的思琦現身,引來半百記者前來採訪。驟眼睇她修身成績算係唔錯,不過側身睇身形仲好圓,有一雙麒麟臂。

宣布自己做老竇
不過,大家最關心的,始終是BB生父吳帥身在何處。其實自從去年12月有記者影到吳帥前往美國洛杉磯搵安胎思琦,他至今一直無影,早前有傳他潛藏大陸廣州。記者收到消息,指吳帥3月23日曾經在深圳寶安區一間夜總會出現。當晚他與數名友人在內唱K攬女,目擊人士透露:「嗰晚吳帥同幾個friend落到去東帝豪(夜總會),book咗間大房,一人mark一條女都不知幾爽。佢哋飲咗好多啤酒,啲女(夜場小姐)都怕咗佢哋。佢哋最鍾意叫人拎個大湯碗,倒滿啤酒一口氣飲。嗰晚吳帥飲大咗,仲同班兄弟講自己做咗老竇,周圍同人飲杯,不過睇落似借酒澆愁多啲。」據知一般客人在夜總會K房同小姐玩到咁上下,就會帶小姐上房再有下文。知情人士續說:「佢哋幾個人玩到凌晨兩點幾,消夜都冇出去食就直接由秘道上酒店房,門口都唔使出,好方便。」本刊記者親身到該夜總會視察,「東帝豪」格局有如大型K場,不設大廳,只有房間。細房可容納十幾人,大房可容納五十人,全部設有獨立洗手間。

吳帥蒲深圳

夜總會攬女
近月匿藏在深圳寶安區的吳帥,原來閒時亦喜歡去夜總會消遣。據東帝豪夜總會的女知客透露,吳帥上星期才幫襯過。

女知客認出吳帥
現場所見,夜總會小姐在房間內大跳熱舞,走廊不時有穿着性感的女知客行來行去。記者以手機向女知客展示吳帥照片,其中一名女知客認得吳帥是熟客仔,她以普通話說:「這個老闆經常來,每次都用大房間。嘿!我上個禮拜才見過他,他很能喝的,酒量非常好!」 去年有傳吳帥避債返回內地生活。一名高爾夫球節目主持人黃江,更在微博上載兩張同吳帥打高爾夫球的合照,地點正位於深圳寶安區,可見近月吳帥原來一直活躍於該區一帶。記者到聚豪高爾夫球場視察,該處環境清幽,場地亦合乎國際水平。記者向球僮展示吳帥照片,其中一名球僮表示約兩個月前見過吳帥在這裏打高球,他說:「他(吳帥)和兩位朋友一起來。我記得他當時戴帽,但也要我幫他拿雨傘擋陽光,很奇怪。不過他的球技蠻好,有業餘水準。」去年7月,身懷3個月身孕的楊思琦在深圳「金至尊」夜總會登台,地點亦是寶安區。據知該夜店老闆是透過吳帥邀請楊思琦到夜總會獻唱。知情人士透露:「吳帥同『金至尊』老闆好老友,以前佢成日都喺呢個場玩。有次老闆話要請香港明星嚟唱歌,吳帥就提議請楊思琦。老闆淨係知佢(楊思琦)係香港明星,根本唔識佢,不過吳帥肯定收唔少佣。表演嗰晚台下觀眾反應麻麻,佢(楊思琦)唔識搞氣氛,唱歌跳舞又唔掂。不過後來老闆搭佢(楊思琦)膊頭咬耳仔,佢都唔抗拒,老闆就冧爆。」搵自己女友俾夜總會老闆抽水,此情此景應該不復再,皆因該夜總會今年1月已被公安查封。據知因為該夜總會涉嫌賣淫,門外把守的保安表示查封了三個月,無人可以再出入。匿大陸都這樣風流快活,難為思琦日日擔心供樓兼冇錢買奶粉,要樂小姐幫她四處傾job。不過,上天都算對思琦不薄,據知,思琦曾代言的纖體公司最近搵樂小姐傾合作條件,想以六位數字再簽思琦。其經理人Pansy則承認有很多廣告商打思琦主意:「依家係同幾間纖體公司傾緊細節,未落實,唔可以公布。」

去年7月吳帥拉攏登台
思琦去年中與吳帥打得火熱,佗住3個月B都去深圳「金至尊」夜總會登台。原來呢次登台係由吳帥做中間人,據知他仲收咗唔少佣金。

當眾遭抽水
吳帥做中間人抽佣都算喇!佢仲衰到送個女友俾夜總會老闆抽水,自己就龜縮冇蒲頭。

今年1月夜總會被查封
去年思琦登台的夜總會,曾是吳帥最愛流連的地方。不過今年1月夜總會因涉嫌賣淫而被查封,現而人去樓空,得個保安員守門口。而大堂內的過年桃花仍原封不動。

後門撇記者
本周三(4日)楊思琦出席活動後前往海港城IL COLPO髮型屋,記者以為她執靚個頭,點知髮型屋職員踢爆思琦早已由後門離開。又出蠱惑撇記者。

以後靠自己
對於吳帥身在深圳風流攬女,本周三思琦出席活動,一聽有關他的行蹤時,她冷淡說:「我同呢個人再冇任何關係,要講嘅都講晒。我依家重新開始,唔依靠任何人。」呢個moment,思琦搵錢至上,感情事唔使旨意再諗。

勒令豪仔收口
每次有思琦的新聞,記者都搵李泳豪做回應。據知樂易玲已下令豪仔收口,希望淡化件事,給思琦一個重生的機會。 ####


思琦冇咗吳帥,多咗個囡囡楊卓穎。為咗個女她除咗要努力搵錢,仲要出力挽救形象。


三截肥肉從思琦背面睇,發現佢背脊依然好厚肉,仲唧出三截肥肉㖭!


得閒打高球早前吳帥友人在微博上載了一張四人打高球的照片,地點正是吳帥經常去的深圳寶安區聚豪球場。


高球場內的球僮向本刊記者透露,吳帥是該球會的會員,經常三五成群去打波。


雖然吳帥係空心老倌,但佢每次去夜總會玩都book大房,同行總有一大班朋友。佢冇錢唔緊要,有老友埋單一樣可以風流快活。



arrow
arrow

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()