近年不少藝人名人發出「出櫃」宣言,繼黃耀明、陳志全外,趙式芝(Gigi)和波爾錶太子女楊如芯(Sean)亦公開同性婚訊後,不過就不被父親趙世曾接受,趙世曾更以五億招婿以表示對女兒這段同性婚姻的不認同。而作為「同道中人」的蘇施黃日前接受傳媒訪問時,就力撐「芝芯戀」,寸趙世曾「愛不夠」、「唔醒目」。她說:「我好感激父母親對我全面支持,唔需要問,唔使打開個櫃,呢啲咪醒目爸爸、媽媽囉,爸爸當金燕玲好似女咁,一切盡在不言中。」

 

蘇施黃日前接受傳媒訪問時,力撐「芝芯戀」外,更剖白和金燕玲的一段戀情。

除了力撐「芝芯戀」外,更剖白和金燕玲的一段戀情,阿蘇表示:「我唔係特別愛佢(金燕玲),但她最幸福,正所謂是行運醫生醫病尾,只係大家成熟咗,大家識得點去處理EQ,家我學會包容我朋友、愛人、家人、鄰居,會容納同接受,最重要大家要保留空間,我好enjoy目前過住一啲似係單身,但屋企有人嘅生活,我哋互不管束,唔會知道對方行蹤,每星期只係食一、兩次飯;我約咗朋友,佢只會好真心咁講:『好呀,玩得開心啲!』佢肖馬,所有馬,所有人都唔應該去馴服,生出來咁就咁,唔好為相愛而去改變,但好多人偏偏鍾意去改變同支配一個人,呢啲係謬誤,冇嘢係應該,呢啲唔係法例。」

蘇施黃雖然怕凍,但因為金燕玲怕熱而成間屋開大冷氣,自己就包到冚。

她自爆兩人相愛的生活點滴:「我哋每晚會傾好耐偈,或者一齊打機。我甲狀腺低最怕凍,佢就怕熱,屋企保持雪房溫度,我明白,佢怕熱,等於我怕凍,所以由得佢開大冷氣,每晚自己就化身阿拉伯女人,用絲巾包實個頭瞓覺,始終凍可以控制,咁咪冇交嗌咯。最離譜一次係我約咗班打機腳去咗日本打彈珠機,竟唔記得話畀金小姐(金燕玲暱稱)知,直至佢打來,因為太嘈又聽唔到電話中人是誰,晚上我同佢通電話,仲怪責佢胡亂將日本手機號碼畀朋友,點知佢回應:『打畀你嗰個咪係我囉!』大家笑個不停,佢對我咆哮又冇乜嘢,不過,有時我做咗好乞人憎嘅事,佢合十話:『主呀,我會饒恕佢!』真係好好笑。」阿蘇享受現有生活,無意改變,更冇諗過結婚。

日前蘇施黃接受now觀星台節目陳海琪主持的《海琪的天空》錄影訪問時,坦言享受現有和金燕玲的相處方式,故無意改變,更冇諗過結婚。

蘇施黃接受傳媒訪問時力撐「芝芯戀」,寸趙世曾「愛不夠」、「唔醒目」。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()