社交圈

老娘有火

2012年10月18日 ~~ 第1180期 香港《壹周刊》

女人五十依然可以是一枝花,結婚生仔後亦未必一定係黃面婆,稍為化妝包裝一下,隨時比廿多歲妹更嗒得杯落。

鍾楚紅 等人追


紅姑背後的衫牌凸了出來,助手醒目出手相助。

鍾楚紅上週四出席伯爵錶旗艦店開幕活動,五十二歲 嘅紅姑以超低胸 Roberto Cavalli晚裝上陣。轉眼間老公朱家鼎已經「走」 咗五年,紅姑生活亦重回軌道,仲開口放風想搵第二春,「我冇話抗拒,真係冇人追,你 哋幫我發消息啦,呢 啲 嘢隨緣,你揀人人揀你,物質打動唔到我。」 

林熙蕾 中門大開




跟舒淇同樣三十六歲、同樣來自台灣的林熙蕾已經完成人生大事:結婚同生女。伯爵錶活動上佢著住件左右開胸 嘅晚裝出席,撼低同場 嘅鍾楚紅同舒淇,原來晚裝係由佢北京好友設計師葉明子設計,記者大讚性感,佢就話:「係呀,好難得,件衫係公司安排。」老公介唔介意?「唔會,佢仲讚好睇添。」 

謝玲玲  Keep得到


林建岳前妻謝玲玲近兩年多了出席社交場合,上週四、五晚分別去了伯爵錶(右)及健康快車晚宴,五十六歲又生了五個小朋友,身材及皮膚都無走樣,心口仲愈來愈有睇頭,點保養?「跑步跳舞,我無做醫學美容,只做普通 facial。」




謝玲玲不但保養得宜,就連表情也愈來愈鬼馬。

李美鳳 訂情信物




四十九歲兼生 咗兩件、身材同樣貌依然 keep得到 嘅李美鳳,著住 Escada裙大晒手上隻伯爵錶,「我戴嘅係自己 嘅伯爵錶,係十六年前同老公訂婚 嘅訂情信物,將來留俾個女。」不過佢話對贊助嘅嗰套首飾都好心動,「留番結婚廿五周年老公買俾我(而家幾多年?),十六年啦。」咁慢慢等吓啦。 

梁安琪 唔做女人嘢




賭王四太梁安琪忙於打理生意,又成日要去澳門開會鬼死咁忙,所以當個個嘉賓扮到隻雀咁出席伯爵錶活動,佢就著番上年件 Valentino皮褸赴會,五十有一嘅四太個樣仲好憔悴,難得佢好坦白話:「冇做 facial,冇保養㗎,好多女人做嘅嘢我都唔做,我係咪好殘啫?得啦,我會留意自己儀容啦。」 

舒淇 慢慢揀




舒淇以一襲紫色 Elie Saab晚裝現身開幕酒會,當晚佢表現風騷,笑話心情靚係因為有靚珠寶戴,「女人戴靚 嘢都會好開心。」舊愛黎明離婚,勁多網民希望佢 哋復合,「佢 哋好得意,我從來都冇諗過!」咁又係,佢而家先三十六歲,身邊仲有馮德倫、張震、彭于晏排住隊,黎明?擺埋一邊先啦。 

利孝和夫人 潮母女




八十九歲的利孝和夫人,跟女兒利蘊珍週日雙雙入馬場參加婦女銀袋日,年過四十歲的利蘊珍一直不改貪靚性格,跟足 dress code頭戴英國的帽飾入場,更搞鬼地戴在日本買的喱士眼鏡襯到絕,「我無想要攞最佳造型獎,俾其他人玩吓啦。」睇真啲,阿媽利夫人副黑超都好潮啫。 

撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()