享受緊霆鋒攬錫嘅栢芝,着上比堅尼露出兩個紋身,私密相家任人睇,難怪嬲到要告人!

結婚近 5年的鋒芝, 06年秘密在菲律賓小島 Pamalican的 Amanpulo度假莊園結婚,婚禮一直有聲冇畫,點知結婚相突於上週流出。
有報道指婚照係霆鋒授權畀攝影師刊登,但霆鋒夫婦分別否認。栢芝經理人 Emily表示版權屬鋒芝二人,攝影師冇權擅自公開,「雖然啲相係開心嘢,栢芝見到都冇嬲,不過始終個程序唔啱,我哋一定要交畀律師處理,等對方知道咁做唔啱!其實個攝影師係霆鋒喺當地搵返嚟,大家唔熟,家已經冇聯絡,係佢自己話已經攞咗 permission,根本就冇!」
而霆鋒助手表哥亦證實冇叫攝影師公開批相,「霆鋒好嬲,佢從來冇授權過畀對方!」密照無辜外洩,希望鋒芝從此學精咪再亂信人喇!

 

放大圖片

幕後黑手
今次私自發放霆鋒婚照的菲籍攝影師 Lito Sy,在當地開設 studio,更在公司網頁自稱拿了多個本地獎項。

 
放大圖片

充滿誠意嘅霆鋒,雖然唔肯再透露求婚詳情,但睇佢嘅眼神咁堅定,栢芝想 say no都難。

 
放大圖片

當年霆鋒只請咗幾位好友一齊去菲律賓觀禮,包括 Eric Kwok和女友葉佩雯。霆鋒仲用咗 2個月籌備求婚,栢芝感動到喊都好正常。

 
放大圖片

日攬夜咀
曾經講過自己命格同栢芝相剋的霆鋒,寧願死都要同栢芝結婚。愛得咁深,唔怪得 06年求婚成功後,開心到要放煙花慶祝。

 

早瀨野

栢芝的婚照被當日負責的攝影師擅自放上網,其實栢芝已經唔係第一次被出賣。去年新加坡著名攝影師 Lesile Kee將栢芝 06年慈善寫真《 Super Stars》的拍攝花絮放上網,相中栢芝上身全裸,胸前只有兩塊乳貼。據知該相是二人私下合照,栢芝冇諗過對方會公開相片,但事後並冇作出追究。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()