•靚蝦王做配角•
黃婉曼見到曾經紅極一時嘅香港馬王靚蝦王,興奮到要出手摸佢。唔好以為黃婉曼表情鬼馬就好淡定,查實佢震過貓王。佢話:「除咗人之外,凡係會郁嘅動物我都好驚。」

天氣女神黃婉曼早前跳入 nowTV主持互動遊戲節目《撳錢》,令其人氣颷升,除被邀出席各大小商業活動外,去年又被香港賽馬會睇中,邀她簽長約主持《放眼馬世界》,介紹國際及本地賽事及馬會活動。
對賽馬一無所知嘅黃婉曼,因工作對馬仔漸有認識。本周一( 14日)早上,黃婉曼到屯門騎術學校拍外景,記者發現佢記性奇好,無論馬名、馬種抑或賽事種類都難佢唔到。黃婉曼仲話:「我最近開始學賭馬,仲會喺跑馬嘅日子入馬場,學做馬評人。」咁勤力,難怪半年就狂賺 300萬,認真豬籠入水。

黃婉曼周身刀瓣瓣掂,跳出無綫後,又跳入 nowTV做主持,去年年底仲殺入馬圈,為馬會主持《放眼馬世界》。本周一( 14日)早上 9時許,黃婉曼到達屯門騎術學校拍攝新一輯節目,估唔到天氣女神唔報天氣轉講賽馬,一樣有板有眼。
一直以來,馬會只會搵專業馬評人或對馬有認識的人主持賽馬節目,今次搵黃婉曼,全因睇中女神夠輕鬆生鬼。黃婉曼說:「上年 9月馬會想搵個人以輕鬆手法主持節目,仲要有心學,唔係照稿讀。好多前輩都係參加馬評人比賽先可以入行,我好幸運得到呢個機會,所以會好珍惜。個節目喺亞視星期一至五播,我一個月會主持兩集左右,以前我會覺得賭馬係爛賭同市井,接觸完先發現賽馬係一門學問。鍾意馬嘅人會認真分析馬嘅品種、脾性,我依家會深入一層去睇跑馬。身邊有好多朋友都賭馬,佢哋都係憑直覺去揀,但原來賽馬係有得分析,我開始沉迷!嚟緊我會試下評馬,仲會入馬場實習,向專業馬評人偷師。」

 

 放大圖片  

•極速刨稿•
本周一( 14日)早上 9時許,黃婉曼已到達屯門騎術學校,坐定定化妝整頭,仲揸住份稿狂刨。「今朝先收到份稿,我依家要邊化妝邊刨。」

 放大圖片  

•驚青餵馬•
當日拍第一個鏡頭要黃婉曼邊講對白邊餵靚蝦王食紅蘿蔔,點知未伸手靚蝦王已經好擒青,嚇到黃婉曼花容失色。

 放大圖片  

•冇眼睇•
正式拍攝時黃婉曼惟有頂硬上,不過睇佢個樣瞇晒眼,真係好驚喎!

 放大圖片  

•食飯不忘 SMS•
下午 1時放飯,黃婉曼雖然係大紅人,但仍跟攝製隊到附近食茶餐廳。見佢邊食邊同男友 SMS,真係分秒必爭。

 放大圖片  

•女神出書•
黃婉曼近日做埋作家,推出處女書《天氣女神——私密日記》。記者問內容有冇講感情事,佢話:「主要係入行到依家嘅心路歷程,感情事本來有,不過最後字太多,留番下次再出。」

貼中冷馬跑出

採訪當日,黃婉曼不時捉住資深馬評人梁浩賢密密斟。「我一有時間就會向拍檔梁浩賢請教,依家知道揀馬要睇好多嘢,好似來自咩馬房、咩練馬師、晨操狀態同戰績,如果隻馬一出場就頭耷耷同喺冬天出汗,咁就一定唔會揀。最近試過有兩場,我揀咗兩隻都幾冷嘅馬叫朋友買,朋友話冇可能跑出,結果一隻跑第一,一隻跑第三,嗰刻好有滿足感。(男友 F君賭唔賭 o架?)佢都有賭馬,所以我哋有共同興趣。我放咗一嚿錢喺朋友度,叫佢幫我買,不過我都係鍾意分析多過賭,小賭怡情嘛!」
據知黃婉曼為馬會主持節目的酬勞以每集計,至今拍了約十集,酬勞已過六位數字,對於近半年豬籠入水,黃婉曼笑說:「我呢啲辛苦錢嚟 o架!總之每樣工作都做得好開心,酬勞都好滿意啦!呢個賽馬節目我會一路做落去,呢幾個月做主持同接出面嘅工作,時間都唔夠用,感冒咗兩個星期都冇得休息。」拍攝當日黃婉曼在記者面前連啪幾粒感冒藥丸,聲沙沙的她仲要背一大堆對白。不過就算幾病都好,黃婉曼一埋位就精神百倍,咁專業,真係抵佢長做長有。

 

 放大圖片  

•網友驚奇•
黃婉曼憑《放眼馬世界》出現亞視高清台,唔少網友都覺得驚訝。

 放大圖片  

•向前輩攞料•
黃婉曼係馬圈初哥,所以經常向身旁的資深馬評人梁浩賢偷師,佢話嚟緊仲會去賽馬現場跟對方學嘢㖭!

 放大圖片  

半年賺 300萬

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()