賭王三房女兒何超雲跟陳山聰及周柏豪的三角緋聞,近期形勢明朗化,超雲被拍到和陳山聰同往澳門過生日,山聰更摟着超雲腰上直升機。超雲前晚就照例否認,但強調「山聰係我朋友,朋友冇分等級」,不過就和周柏豪劃清界線,要減少聯絡。


其他娛樂名人影片

何超雲前晚在灣仔出席芝華士派對,用「山聰」形容陳山聰,她否認和陳山聰一起過生日及攬腰上機,她說:「唔係,絕對唔係你哋所講咁嘅,唔係佢嚟,係另一位朋友。」但她就不肯透露友人身份。

放大圖片
陳山聰得到超雲出言力撐,地位受肯定。 資料圖片

陳山聰得到超雲出言力撐,地位受肯定。 資料圖片

放大圖片
周柏豪昨日表示過往與超雲純屬緋聞,故不覺變輸家。

周柏豪昨日表示過往與超雲純屬緋聞,故不覺變輸家。

留港學生意 放大圖片
孫耀威的新歡舊愛陳美詩(右)和楊秀惠昨同出席銅鑼灣遊戲展。

孫耀威的新歡舊愛陳美詩(右)和楊秀惠昨同出席銅鑼灣遊戲展。

問到其母、三太陳婉珍怎看超雲和陳山聰的緋聞,她說:「媽咪好開通,佢知我哋係朋友。」三太覺得山聰如何?她說:「冇講喎。」之後表示緋聞對她帶來困擾,出街經常被追訪,不想再講,後來超雲補充說:「媽咪對我絕對信任,佢好放心。」提到周柏豪,超雲直認少聯絡:「少啲囉,比較。」周柏豪和陳山聰早前為爭超雲揭罵戰,她就說:「首先唔知係咪為咗我,我相信唔係,唔關我事。」她謂和周柏豪緋聞因太多人講,想避忌一下,所以少聯絡。至於會否和陳山聰減少聯絡,她就表明不會:「山聰係我朋友,其實做朋友冇乜嘢分等級。」之後表示不想再討論事件。何鴻燊早前「分燊家」事件終塵埃落定,超雲謂暫不會返英讀時裝:「暫時留香港,跟媽咪學吓嘢做生意。」問到是否因之前爭產,所以留下幫媽咪?她說:「都係,其實讀設計幾時都可以。」她又指賭王身體好,每月入院只是例行檢查。

柏豪冇感覺

此外,周柏豪昨日在銅鑼灣出席遊戲展,對於超雲山聰關係白熱化,他並不覺受傷害,也不覺變輸家,他說:「冇,緋聞嚟,冇所謂,由頭到尾冇比賽過,冇感覺喎。」超雲山聰被影到攬腰,但超雲否認相中人是山聰,周柏豪就說:「一睇就係佢!相都登埋出嚟,如果佢哋真係拍拖,當然會恭喜佢(指超雲),相識一場。」採訪:顏英儀、卓寶花攝影:葉君海


賭王千金何超雲前晚開腔維護陳山聰,直指朋友無分等級。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()