處變不驚

去年三月榮升人母的Suki,面對日本奶粉荒就處變不驚,由於她習慣早上餵女兒Vianna吃日本奶粉,晚上則飲澳洲奶粉,所以即使日本奶粉斷貨,Vianna也可以用澳洲奶粉代替,「我同老公冇話特登去搶,買到就買,買唔到都冇所謂。我個女之前因為濕疹問題都轉過幾次奶粉,只要唔係一次過轉,隔餐轉就唔會出現肚屙問題。依家囡囡晏晝嗰餐會食粥仔,或者畀多啲水果佢食,因為日本奶粉主要都係幫助嬰兒腸道健康,食多啲水果都有幫助。」

日本發生九級大地震,可能引發史無前例的核災難,本港繼出現日本奶粉荒後,最近更爆發「盲搶鹽」抗輻射,對此Suki慨歎:「有冇搞錯?鹽都搶?日本嗰邊都未搶,香港使乜搶?食咁多鹽對個腎唔好o架,希望啲人唔好咁蠢乜都搶啦!」

上周二(三月十五日)是Suki女兒Vianna一歲的生日,為隆重其事,她與丈夫黃浩特地在三月十二日於深灣遊艇會為愛女舉行生日派對,邀請了一眾親朋戚友出席,Suki說:「囡囡喺屋企人心目中係小公主,但我哋對佢就絕對唔係公主式管教;不過,囡囡本身惡底,會打我;如果佢打我,我一定鬧番佢!」

Suki透露,囡囡真的很像老公前世的情人,看見爸爸錫媽媽,會用小手仔推開媽媽,睡覺時又會用腳踢她,用手攬實爸爸,「雖然Vianna成日呷醋,但每朝早一擘大眼,見到囡囡好似小天使咁瞓喺我哋中間,就感覺很溫暖,佢好似守護緊我哋咁。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()