戲中做男妓的 William,一開場已經要對住「爸爸生」余安安除褲自瀆,雖然唔使露股,不過又用 KY又紙巾,隻右手仲不斷有所動作,意識都算大膽。

 

放大圖片

威廉話導演潘源良非常細心,呢啲激咀肉搏場面留到最後培養好感情先拍,唔使一見面就埋牙咁尷尬。

 
放大圖片

戲中陳偉霆一人分飾孖生兄弟,做阿哥嘅為錢煲老藕夏文汐,而做阿哥替身、幫手陪客上床嘅孖生細佬就真心鍾意夏 auntie,最後仲大團圓結局。

 
放大圖片

另一闊太吳家麗中威廉嘅美色,去親鴨店一定點名要威廉陪。

 

半裸周圍走

為遷就拍攝場地,導演要一晚之內完成 William同班闊太去酒店開房的戲分,包括夏文汐、吳家麗和扮台灣富婆搞笑居多的盧覓雪。
不停剝衫着衫, William索性在拍攝現場打大赤肋晒巨胸,「拍嗰陣天氣好熱,我由天黑拍到天光, 3場床戲一晚搞掂晒,為咗唔想除完又着咁麻煩,喺片場咪淨係着住條 boxer囉!好在幾位前輩性格都好爽,唔會介意。」

 

放大圖片

飾演夏文汐助手嘅葉璇原來係 les,暗戀事頭婆多年,可惜夏文汐鍾意隻鴨都唔鍾意佢,惟有主動出擊示愛。

 
放大圖片

夏文汐話原本呢場戲唔需要喊,但葉璇一錫佢時突然忍唔住流眼淚,結果出嚟效果仲感人。

 
放大圖片

夏文汐同萬梓良喺 84年《唐朝豪放女》中,有多場露點肉搏戲,激過《出軌》多多聲。

 
放大圖片

除咗有 les場面,葉璇仲會俾鴨仔啜 bra,對佢嚟講算係好激喇!

 

葉璇摷胸

唔係第一次拍床戲,不過首次一人分飾兩角兼要激戰年過 40的對手, William都話最初好緊張。「最初都有擔心做得唔好,都有特登參考講男妓嘅電影。其實拍床戲之前我哋試咗好多次位,想一 take過搞掂,而幾個前輩好有經驗又好人,所以我都冇特別着多幾條褲打底。我淨係盡量代入角色,當佢哋係我女朋友,咁先唔會尷尬!」
威廉負責露肉,夏文汐就要同戲中好姊妹葉璇搞 les,激咀 3分鐘。「有場戲講葉璇向我表白,話暗戀咗我好耐,跟住就錫埋嚟,仲伸隻手入件衫度摸我個胸。我覺得咀女仔同咀男仔其實冇分別,大家都係人啫!」當年拍《唐朝豪放女》全祼都未驚過,玩吓 les濕濕碎啦!

 

我知女人心

《出軌的女人》講夏文汐同吳家麗呢班有錢但冇老公錫嘅闊太,因為生活無聊,開始返深圳叫鴨解悶。而鴨王陳偉霆生得靚仔又識氹女人,搞到夏文汐同吳家麗兩個好姊妹為爭鴨反面,但原來威廉係雙性戀,同吳家麗老公鄭丹瑞亦有一手,兩公婆齊齊出軌。
《出》片係導演潘源良第二部作品,第一部係 25年前的《戀愛季節》(左圖),由潘源良現任女友兼舊情人李麗珍主演,講珍妹同黃耀明的初戀故事。拍親都係女人戲,咁了解女人,唔怪得珍妹最後都揀咗佢啦!

 

放大圖片

潘源良

 

套套搞

又拍戲又唱歌的陳偉霆, 25歲已經拍咗 9部戲,除咗早期的青春愛情片, William最近幾套戲唔係要露肉就要同女主角肉搏。梗係啦,成 44吋胸,唔剝真係嘥晒!

 

放大圖片

起雙飛
在《前度》同詩雅及阿嬌有多場埋牙戲,詩雅更激到坐上威廉身上狂 un,而阿嬌就同威廉除晒衫孖住浸鴛鴦浴。

 
放大圖片

嗒玉女
威廉同周慧敏喺《得閒炒飯》入面玩一夜情,講學生哥威廉一識熟女敏就氹人上床,不過因為持久力不足成為笑柄。

 
放大圖片

搞人妻
威廉喺《戀人絮語》中暗戀同學向佐的媽咪陳潔儀,當面踢爆陳的老公包二奶,再乘機帶對方開房,唔熟唔食。

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()