白歆惠願做貓做狗兩年就嫁

兩大名模熊黛林(Lynn)與白歆惠雖聲稱以事業為重,但談到結婚,白歆惠已有人認頭,還計劃兩年後結婚;但一向恨嫁的Lynn卻遭緋聞男友郭富城於另一邊廂發表不婚言論,Lynn見婚期冇望即時轉軚,反指自己心態未成熟才未有心理準備嫁人!


熊黛林自認不夠成熟,故等自己「玩夠」才會想結婚問題。

台灣名模白歆惠和王心恬昨晚與名模熊黛林(Lynn)、Cara G.等為M.A.C彩妝派對擔任模特兒,眾人化身貓女郎行騷,白歆惠則不慎透出白色底褲,場面香艷。同場嘉賓包括莊思敏、戴妮廷、李卓庭、李蘊等青春女星,星光熠熠。

拒絕再提黃曉明

白歆惠受訪時自言是隻俏皮貓,性格也似貓:「我覺得貓的性格愛理不理,有時很黏人,有時卻不黏人,但其實也想像狗,因為狗無時無刻都很忠心。」被笑指是否似老虎乸,她嬌嗲地說:「不會,自己對男友很好,有學煮飯,就算兩人吵架我都會先低頭,我希望自己是一隻獨立的貓,然後發展成為男友或老公喜歡的狗。」


王心恬新妝上陣,令人眼前一亮。


白歆惠甜蜜表示與男友拍拖約五年,兩、三年後便會結婚。

提起男友,白歆惠一面甜蜜,還稱與男友拍拖四、五年,亦已談過結婚問題,打算兩、三年後結婚:「現在以事業為先,想儲多些錢等小朋友將來有更好的生活。」被問到曾傳緋聞的黃曉明也在香港,會否相約,她說:「不會啦。(是否因已分手?)我快要崩潰了,不要再問。」


戴妮廷盛裝到場,低胸晒料。


司儀楊洛婷(左)及吳嘉龍與眾模在台上談笑風生。


Cara G.的背心打扮充滿青春活力。

不怕做高齡產婦

另一邊廂,Lynn被問到城城在首映上發表不婚言論時回應說:「佢都唔係第一次咁講,佢成日都咁講。(對住你係咪咁講?)我冇問呢啲。」為配合城城,她亦表示要遲數年才想結婚這問題。被問到大家是否有共識?她說:「唔係。雖然今年三字頭,但一個女仔想有自己事業,想做多幾年嘢,我覺得自己仲未成熟,驚會後悔,等心理準備好啲先,唔想有唔開心事發生,結婚想一生一世。(等城城玩夠先?)等我自己玩夠。」

Lynn又謂就算遲婚亦不擔心做高齡產婦,亦否認曾逼婚:「唔會,我都冇同人傾過呢個問題,包括家人或朋友。(如果城城唔結婚係咪搵第二個?)都唔關事,唔會成日拉埋一齊講。」

三貓女談情說愛白歆惠嫁硬 黛林未玩夠
其他娛樂名人影片

台灣名模白歆惠噚晚同有「小林志玲」之稱嘅師妹王心恬,以及熊黛林化身為貓女郎,喺香港太古坊幫化妝品牌 M.A.C示範最新秋季彩妝,莊思敏、 Cara G.等就去到捧場。

放大圖片
熊黛林話今年踏入 30歲,但唔怕嫁唔出做敗犬。

熊黛林話今年踏入 30歲,但唔怕嫁唔出做敗犬。

放大圖片
白歆惠穿得密實,但好彩有呢個誘人甫士搭夠。

白歆惠穿得密實,但好彩有呢個誘人甫士搭夠。

小志玲有男友

白歆惠扮住貓嘅動作出場,佢話自己性格好似貓咁愛理不理,講到對男友,佢就話唔會係老虎乸,有時嗌交都係自己低頭先。白歆惠又自讚將來會係個好太太,佢話:「我和這男友拍拖 4、 5年,我們都有結婚計劃,但希望先賺多些錢,讓小孩將來生活得好一點。」提起同佢傳過緋聞嘅黃曉明都嚟咗香港,佢即刻話黃曉明唔係緋聞男友,仲話同曉明只係工作上嘅朋友。王心恬都好似師姐咁大方,承認有個 25歲嘅男朋友,問佢怕唔怕做模特兒誘惑多?心恬話:「我不會隨便鍾意男人。」

黛林怕唔開心

熊黛林就再被追問會唔會同郭富城結婚?佢即刻話從來冇同人講呢啲問題,唔會逼婚,佢話結婚係配合自己嘅事業,唔係配合城城嘅時間,問佢怕唔怕做敗犬?佢話:「唔會囉,太早唔成熟,唔想後悔同有唔開心事發生。」會唔會怕嫁唔出?佢即刻話:「唔係啩。」佢又話自己好傳統嘅,結婚係一生一世,係咪等城城玩夠先?佢話:「我等自己玩夠先啦,家科技咁先進,我亦唔怕會做高齡產婦。」


白歆惠(左)坦言與男友傾過兩、三年後結婚、王心恬(中)有男友,比未獲承認女友身份的熊黛林(右)幸福得多。

Lynn出嫁無期唔驚做敗犬

郭富城昨晚公開不婚宣言,有意結婚的熊黛林出席另一活動時,即配合男友收口!相反同場的台模白歆惠,則自爆與男友計劃結婚,甜蜜晒幸福!

城城與熊黛林(Lynn)是公認的一對,不時被外界追問婚期,可惜神女有心、襄王無夢!城城昨晚公開不婚宣言,Lynn只好識時務配合!Lynn昨晚與白歆惠、王心恬,莊思敏、Cara G.、李蘊、戴妮廷及日本通王友良等出席M.A.C彩妝派對,向來有結婚打算的Lynn,對於城城發不婚宣言,她即鎮定地說:「佢唔係第一次咁講,成日都咁講!(對住你係咪咁講?)我冇問喎!」經記者多番追問,她依然口硬否認配合城城:「係配合自己事業啫!係冇共識!」


白歆惠宣布兩年後出嫁,有晒計劃,難怪她春風滿面。
白歆惠宣布兩年後出嫁,有晒計劃,難怪她春風滿面。


 白歆惠(左起)、王心恬及Lynn同台比併,各具媚態。
白歆惠(左起)、王心恬及Lynn同台比併,各具媚態。


 Cara以小背心襯短打,充滿夏日感!
Cara以小背心襯短打,充滿夏日感!



「唔關城城事」

問到是否等城城玩夠才結婚?Lynn說:「等我自己玩夠!我冇同人傾過呢個問題,包括屋企人同朋友!(城城唔結婚,你搵過第二個?)都唔關佢事,唔好成日扯埋一齊講!」雖然避談細節,但她默認有意結婚:「結婚遲多幾年先啦!」年屆30歲的她,坦言不擔心被指「敗犬」(未嫁的「中女」),強調目前以事業為先:「等心理準備好啲先(結婚),唔想有唔開心事發生,我好傳統,係想一生一世!」她揚言不相信嫁不出,亦無懼做高齡產婦。


 模特兒扮貓出爪,吳嘉龍似乎唔多欣賞。
模特兒扮貓出爪,吳嘉龍似乎唔多欣賞。


 李蘊悉心打扮,與男伴齊齊睇騷。
李蘊悉心打扮,與男伴齊齊睇騷。


 戴妮廷獨自赴會,悠然自得。
戴妮廷獨自赴會,悠然自得。



聞曉明崩潰

另一邊廂,白歆惠則自爆獲拍拖近5年的男友求婚,計劃兩年後結婚,她更自稱性格似貓:「其實我想似狗多啲,因為狗無時無刻都咁忠心!我唔會係老虎乸,因為我對男友好好,學煮飯、鬧交都會先低頭!希望自己係一隻獨立貓,然後發展為男友喜歡嘅狗!」看來她樂做小女人。另外,提到前緋聞男友黃曉明同樣在港,她即大叫:「快崩潰喇!唔好再問!」

名人組
 已屆適婚年齡的Lynn,仍然未有十拿九穩的對象,自然有點愁!
已屆適婚年齡的Lynn,仍然未有十拿九穩的對象,自然有點愁!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()