如果2009年度香港小姐競選,可像世界盃般投注決賽組合,即是冠亞軍人馬,我一定會在賠率還有一百幾十倍時,瞓身買冠軍劉倩婷和亞軍李姿敏,然後贏大錢。當然我也承認,劉倩婷那一屆,只是十選一,命中率較高。

自面試的「風騷任葆琳」時期,到終於有名有姓,及至決賽當晚,4號劉倩婷(Sandy)一直是我心水冠軍。這位冠軍剛剛卸任,由「應屆港姐」,變身「無綫藝人」。

「經過今年做過香港小姐嘅嘢,都發覺自己好鍾意、好有興趣喺呢一行嘗試拍劇、拍戲。我唔係為咗錢,我覺得名利係come after你做得好唔好。我唔會為咗想出名而出名,都唔係為咗錢。我鍾意唱歌跳舞,好有表演慾o架!同埋做呢行可以娛樂人哋,睇戲或者睇劇會令到我好開心,或者感受到好多嘢,我都希望同樣用呢樣嘢去感受到其他人。」

我的心水,從來不會錯。正如張舒雅也不是我心水,陳倩揚、馬賽才是我當年的決賽組合,幾多選一?又如何!

▲2002年冠軍林敏俐是劉倩婷表姐,她現身在美國打理由父親創辦的飲食集團。亞軍的左慧琪(右),季軍的胡家惠,全部消失娛樂圈。劉倩婷呀,唔好學佢哋喎。

壓力

劉倩婷(Sandy)剛剛卸任,由「應屆港姐」,變身「無藝人」。

身邊不少人歎,即使新一屆港姐誕生,誰是三甲也不是人人說得出,更遑論認得她們。劉倩婷也深深感到,港姐選舉已沒有李嘉欣年代般冠冕堂皇,全城感動。

「呢個真係一個好難答嘅問題,你都可能要問吓無綫有咩救法。我覺得好可惜,我自己都有諗過,如果好似以前咁就好喇。或者我哋啱啱選出嚟嘅時候,啲人未必認識我哋咁深,啲人可能少睇咗。我諗慢慢喺呢行耐咗,希望大家會認識我多啲,香港小姐始終係香港一件好大嘅盛事。」

沒錯,對報紙娛樂版是一件很大的盛事,卻只限決賽舉行前。

「我好記得,第一日面試後,報紙出咗我好大張相,係讚嘅。每一次我都提醒番自己,呢一行,捧得你起,都可以跌得低,呢一行永遠唔係你贏晒,唔會佢話我大熱門就沾沾自喜以為自己贏。佢愈係咁我愈擔心,因為呢樣嘢人哋對我太大期望,都係壓力。

「第一次面試,我係第一個入場畀記者影。見到百幾個記者,我呆咗,原來真係壓力嚟o架喎,唔係之前求其交咗張form就算。」

成為大熱門後,也不免被人狂起底。

「我嗰陣時新聞都多,我自己都冇諗過會咁多,好多當然唔真實、好誇張,有一段時間真係down過,我同媽咪望住份報紙,都唔知嬲好定喊好定笑好, 一次係咁兩次係咁,自己知道唔係真嘅,就由得佢哋講。

「我最主要都係同我媽媽傾訴,我繼父過身之後佢都係我一路嘅原動力。我好多時仲擔心佢唔開心,唔係我自己,因為我啲嘢影響到佢,佢好堅強,佢同我講唔緊要。

「我一路抱住平常心,我係完成爹哋、媽咪同自己嘅心願,做到香港小姐係非常榮幸嘅事,所以我冇猶疑過。」

▲劉倩婷和李姿敏由北海道拍畢外景回港時,一同應記者要求拍照,造就這幅冠亞軍暨家人合照,劉倩婷的同母異父弟弟,比她年輕十幾年,常充當姐姐的心理輔導員。

自信心

劉倩婷十四歲時,在沒有父母陪同下,隻身到英國讀書,後考進倫敦大學經濟系,畢業後晉身高盛當證券分析員。

「喺嗰邊追我嘅,中國人同外國人都有。唔知點解香港啲男仔唔係好埋我身,可能我比我同年嗰啲成熟啲,我又好talkative,佢哋又好怕醜。

「我讀書OKo架,去到嗰邊跳咗一級,同我阿媽慳咗廿幾萬。我攞咗獎學金轉第二間中學,跟住入到倫敦大學。我不嬲都好努力,想讀得好。我鍾意跳jazz同hip hop,跟住跳salsa,大學二年級仲做咗salsa會會長。

「生活都係返學多,星期六日同啲朋友出去,有時都頗苦悶,係做嘢之後先有少少生活。讀完書都攰到唔想做嘢,食嘢然後瞓覺,仲攰過依家。」

在歐洲的自由空氣中,劉倩婷沒有學壞,而是鍛煉到一份自信心出來。

「我表面上可能係一個好遲鈍嘅女仔,其實去英國攞獎學金,入到間好大學,入一間銀行,呢啲全部都係我自己努力得嚟嘅自信心,你估坐屋企睇電視就有自信心呀?我覺得一定要自己爭取!」

不要童話

劉倩婷(Sandy)剛剛卸任,由「應屆港姐」,變身「無藝人」。

不是我要抹黑美貌與智慧並重的港姐,但多位劉倩婷的前輩,確實與富豪包養傳聞扯上關係。另一方面,劉倩婷的父母在她三歲離婚,塑造了這位小妹妹堅強的性格。

「你話冇影響就假嘅,始終喺嗰個環境長大,令到我自己唔係相信好童話故事式嘅愛情故事。好嘅伴侶唔容易搵,要好小心去揀,可能驚被傷害,媽咪又被傷害過,我知道條路唔容易走。我自己要獨立啲,有番自己事業,希望將來搵一個真心錫我嘅伴侶囉!

「做藝人滿足感大過做銀行,做藝人可以娛樂到人,令人哋開心,你會代入其他角色,娛己娛人,自己好玩之餘又娛樂到人哋。反而為錢嘅我會留喺銀行。人哋問我係咪諗住嫁有錢佬, 如果係,我就留喺銀行繼續發展啦!

「我覺得幾億同幾千萬,唔會畀到我太大開心嘅分別。我好識知足,講真,銀行都好多追求者。依家絕對唔係我踏腳石,我真係想搵個錫我,照顧到我嘅,你話搵到好多億,但又唔係好理我嘅,我寧願唔要個啲嘞。」

各位有志之士,如果想約劉倩婷小姐傾偈,牢記不必用酒精,事關她不好杯中物。

「飲酒我一杯就醉o架喇,因為我就係飲咁少,有啲人會飲十杯,我會控制到我自己,我都唔係咁enjoy酒啫,一杯就OK囉。我個人會natural high,我飲水都可以好興奮o架喇!」

這樣,事情反而簡單得多。下次只要去劉媽媽打骰的茶餐廳,推門,進去,坐下,說:「畀杯滾水我。」或者會掂。

▲「我本身都唔驚挑戰,以前十四歲自己一個人去英國,無親無戚,咩都唔識,咁細個都咁勇敢。雖然參加香港小姐都係壓力,但我無懼囉!好多人都問我如果輸咗咁點呢,我又冇諗到咁遠!Nothing to lose!」

十五選一

劉倩婷(Sandy)剛剛卸任,由「應屆港姐」,變身「無藝人」。

未選出劉倩婷時,是否由hea爆港姐張舒雅加冕,也爭論了好一陣子,終於由第五屆冠軍朱玲玲負責加冕。

「,講真,上屆香港小姐頒畀下屆係一個傳統嚟嘅,呢樣嘢我都係expect咗嘅。當然由朱玲玲加冕畀我,我係非常非常之榮幸同開心,好特別嘅一樣嘢。我覺得攞到冠軍,從邊個手上得到,我都會好開心。」

時光荏苒,一年過去,劉倩婷剛交棒予新鮮出爐的陳庭欣。決賽開騷前,劉倩婷眼泛淚光,卸任有感:「感覺好複雜,呢一年過得好快。」她賽前睇好8號彭慧中,喜歡她笑容溫和。

今年我沒有決賽組合,卻和劉倩婷一樣英雄所見,只得一個心水冠軍8號彭慧中,最後也一同全軍覆沒,豬肉獎也沒一個。

完騷,出過字幕,我想,劉倩婷泛的淚光,會不會另有原因?

劉倩婷這個冠軍,反傳統地由在她三十二屆前的朱玲玲加冕。

劉倩婷勤勤力力,所以返回傳統,為陳庭欣加冕。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()