陳木勝執導的科幻電影《全城戒備》昨晚在灣仔舉行首映,郭富城、舒淇和張靜初等演員均有出席。女主角舒淇可算博到盡,以一襲低胸露臍裝出場,引來全場矚目及歡呼,身旁的城城無懼緋聞女友熊黛林呷醋,大讚舒淇是性感女神之首。


其他娛樂名人影片

電影《全城戒備》昨晚在灣仔舉行首映禮,一班主要演員包括郭富城、舒淇、吳京、張靜初和鄒兆龍都有出席,不過論搶鏡怎也不及以一套 Emporio Armani連身裝性感登場的舒淇養眼,她既低胸又露出小肚子,難怪眾人一見她出場即時起哄大聲歡呼。

導演抽中 3.5萬錶

司儀問城城身旁的舒淇有何不同時,城城忍不住連講三聲「靚晒」,並說:「好鬼靚,佢唔止今日性感,佢成日都性感,舒淇係我心目中性感女神首位。」逗得伊人非常開心,到儀式進行時,一名小丑將一把飛刀交在郭富城手上,城城把刀插在抽獎箱,隨即抽獎送出一隻價值 3.5萬元的手錶,最後由導演陳木勝中獎,之後各人刺破手上氣球寓意電影大賣。舒淇表示今日打扮性感全因配合電影宣傳,並不知道原本會有 o靚模代表周秀娜在場,她說:「唔知喎,佢冇嚟到就好喇,唔係我輸晒。」她笑言穿這類服飾要有小小肚腩才好看,所以不用刻意健身。城城被問到會否擔心「有人」不高興時,他說:「有人嬲?冇人夠膽嬲,只有我自己嬲自己。」充份表現大男人本色,兩人更謂若票房能達 5億會以泳裝祝捷。

放大圖片
舒淇昨晚出席《全城戒備》首映,一襲 bra top性感裝束,輕易成為全場焦點。

舒淇昨晚出席《全城戒備》首映,一襲 bra top性感裝束,輕易成為全場焦點。

放大圖片
張靜初首次以打女形象示人,有幸跟身旁的吳京合作。

張靜初首次以打女形象示人,有幸跟身旁的吳京合作。

張靜初愛做打女

此外,張靜初表示不擔心同時有兩部自己主演的電影上映,因為戲種完全不同,她自言今趟跟導演合作已愛上動作片,她說:「雖然拍時有拉傷腰跟大腿,但看回自己的戲份,覺得自己很有型、好酷。」張靜初表示今日會隨大隊到東南亞為電影繼續宣傳。採訪:譚倩宜攝影:黃偉雄、葉君海


自電影《風雲》後,郭富城跟舒淇相隔多年再度合作。

城城封舒淇性感女神

郭富城與舒淇於新作有感情線,昨晚兩人現身首映即角色上身,全程打情罵俏,面對拍檔舒淇性感上陣,城城分別以三次「靚晒」及「好鬼靚」形容,還封她為心目中首席性感女神,完全把緋聞女友熊黛林拋諸腦後,認真抵打!


舒淇以bra top配晚裝出場,性感非常,成為全場焦點。

城城、舒淇、張靜初、江若琳、吳京等昨晚現身電影《全城戒備》首映,身為女主角的舒淇以湖水藍Armani晚裝、內配bra top性感示人,輕易成為全場焦點,就連城城也忍不住連說三次「靚晒」及「好鬼靚」,這對繼十年後再次合作的舊拍檔,也不忘於台上打情罵俏,城城謂:「舒淇係我心目中性感女神首位,一直以來都係咁性感,唔止今日,識咗十幾年都咁索,咁靚。(你係咪目不斜視?)佢嘅心入面我已睇透,性感係自內心散發出嚟,(咁做咩今日唔一齊性感?)舒淇咁靚,咁我有手錶贊助,要優雅啲。」

性感撼o靚模

穿上bra top、外披西裝的舒淇,被問到事前是否要禁食?舒淇對此謂:「要食,有曱甴肚先至性感,唔可以凹入去。」對於近期鮮有性感,問到是否因同場有o靚模及原定答應出席的周秀娜出現,才有此打扮?舒淇則表示見不到她們,城城亦「搭嗲」笑指「一條『模』都冇」,舒淇再笑謂:「好在佢(周秀娜)冇嚟,如果唔係我輸晒。」被城城大讚謙虛,不愧為大明星,舒淇即席高呼很愛他。


城城(左起)、舒淇、張靜初及吳京舉杯祝賀。


城城在會上三次大讚舒淇,完全當緋聞女友熊黛林冇到。

歡迎搵上門

對於該片於內地票房不俗,問到若收一億會怎樣慶祝?舒淇笑指一億票房很普通,若然達五億票房會穿泳衣,還着城城借出健身房喼弗,城城欣然答應,還表示「咩Back都得!你隨時上嚟。(唔怕人嬲?)冇人嬲,邊有人嬲,舒淇唔嬲我就得。」


有份客串《全》片的江若琳盛裝示人。


《全城戒備》

舒淇示愛 城城大膽邀返閨

郭富城昨晚無懼熊黛林呷醋,公然大讚舒淇「好靚、靚晒、靚晒、靚晒、好鬼靚」,更大膽邀她返家一齊玩!

由郭富城與舒淇主演、寰宇娛樂投資逾億元的電影《全城戒備》昨晚舉行首映禮,舒淇以一身湖水藍色的ARMANI低V裝亮相,城城忍不住大讚:「好靚、靚晒、靚晒、靚晒、好鬼靚!佢係我心目中嘅性感女神首位!」他表示雙方認識逾10年來,舒淇一直咁索,問到是否目不斜視,他說:「佢嘅心入面我已睇透,呢啲唔係用眼去睇,性感係由內心發出!」


城城刺破氣球時,嚇得舒淇躲在他身後。
城城刺破氣球時,嚇得舒淇躲在他身後。


城城與舒淇你一言我一語互相「調戲」,十分搞笑!
城城與舒淇你一言我一語互相「調戲」,十分搞笑!



水着T-back慶功

舒淇則表示沒有刻意節食,認為有曱甴肚更靚,問到會否考慮出寫真,城城即時搶答:「一齊出!冇問題!」二人笑言若票房逾5億便穿泳裝示人,城城更揚言穿T-back,舒淇即笑說:「咁要借你健身房用。」城城亦無懼熊黛林呷醋,一口答應:「你隨時上嚟!(唔驚人嬲咩?)冇人嬲!邊有人嬲?舒淇唔嬲我就得。」


城城與舒淇在《全城戒備》中有不少動作戲,場面逼真!
城城與舒淇在《全城戒備》中有不少動作戲,場面逼真!


城城拍攝Ending戲時,在多部車輛中穿梭,睇見牙煙!
城城拍攝Ending戲時,在多部車輛中穿梭,睇見牙煙!



另外,舒淇被問到性感亮相是否為硬撼o靚模及本答應出席的周秀娜,她說:「我成日都係咁,o靚模喺度咩?見唔到!」城城則說:「一條毛都冇!」舒淇笑笑口說:「好彩佢(周秀娜)冇嚟,如果唔係我輸晒!」口甜舌滑的城城聽罷又發功:「真係謙虛,你哋睇吓大明星幾謙虛!」氹得舒淇勁開心,並說:「我好愛你!」

影視組
舒淇穿上低V裝亮相,難怪城城讚唔停口!
舒淇穿上低V裝亮相,難怪城城讚唔停口!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()