鄧穎芝對海鮮西餐尤其鍾愛,因為在繁忙生活中,可慢慢享受晚飯的過程,加上優美環境,實行浪漫一番。

歌手鄧穎芝享受用餐過程,貪西餐不會像中菜般「快來快去」,僅以半小時填飽肚子的用餐方法,並不是她所求:「食物質素當然重要,但環境同氣氛我都好有要求。食西餐可以一道菜、一道菜慢慢食,有充足時間邊食邊感受整個氣氛,試諗吓,有機會同另一半喺一間環境浪漫嘅餐廳食嘢,一邊摸住酒杯底,好浪漫!」

情傾海鮮的鄧穎芝,今次一口氣點了龍蝦作前菜,還有海龍皇湯,主菜則選來藍青口和法國藍蝦松露菌汁的扁意粉,面對一碟碟美食,食指大動的她說:「海鮮會將餸菜本身嘅味道再帶出鮮甜味,所以揀海鮮一定要新鮮,先可以將食物味道發揮出嚟。」

法國藍蝦夠鮮味

面對黑松露扁意粉,她讚不絕口說:「Osiblue Prawns(法國藍蝦)好鮮味,同個松露菌汁好夾,同埋我鍾意食Linguine(扁意粉),因為佢闊度喺Spaghetti(意粉)同Fettucine(粗意粉)之間,入口感覺好適合。」

場地:31010656

影視組

鄧穎芝對食甚講究,會選擇環境好、食材新鮮的餐廳慢慢歎。

黑松露扁意粉配法國藍蝦松露菌汁 $298
採用法國藍蝦,體積較大和鮮味,配黑松露汁將香味散發出來。

意式龍蝦協奏曲 $248
菜式選上波士頓龍蝦肉,夾着Buffalo Cheese和西班牙三十六個月大的黑毛豬火腿(Air-Dried Iberico Ham),因取其味道較濃更可口。

法國普羅旺斯海龍皇湯 $128
材料有新鮮青口、帶子、長蟹腳,配海鮮湯底,重點採了藏紅花調味。湯底至上枱時才與配料混合,能準確地保持適當溫度。

澳洲有機藍青口 $238
選用Erdinger啤酒和Bouillabaisse濃味魚湯烹調,配上洋葱及羅勒調味,分外可口。

暖心杏仁朱古力布甸配雲呢拿雪糕及雜草莓 $78

鄧穎芝親自為這道法國普羅旺斯海龍皇湯「上湯」,不怕配料浸腍晒。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()