張智霖(Chilam)與太太袁詠儀(靚靚)愈住愈豪,近日被本報發現以月租20萬元搬入淺水灣豪宅,據知靚靚愛新居風水好,加上舉家去佛教法會祈福及狂掃中藥調理身子,實行三管齊下,誓為張家添個「小龍女」!

自5年前誕下囝囝張慕童(魔童)後,靚靚一直想追個女,明年龍年是生B的旺季,靚靚積極想辦法為魔童添個妹妹,更不惜放棄在內地拍劇的掘金機會,留在香港調理身子,而老公Chilam則歌、影、視三棲發展,落力搵錢讓一家人住得舒舒服服!近日,本報發現兩公婆的座駕經常出入淺水灣道63號豪宅,原來張氏一家愈住愈豪,正式搬入月租近20萬元的海景單位,附近環境清幽怡人,似乎風水不錯。

掃中藥補身

Chilam昨日駕車載靚靚由新居前往銅鑼灣一間麵店醫肚,然後逛家品店,為新居睇燈飾及揀傢俬。記者上前打招呼,問Chilam是否豪租十幾萬元的靚單位,他笑說:「嘩!點只呀?(點解搬入去?)因為鍾意呢度囉!」問到是否為添女兒而揀風水屋,他笑而不答,然後登車離開。

至於致力調理身子的靚靚,日前獨自駕車到中環一間中藥店掃貨,滿載而歸,為「靚肚」打氣。連日來誠心帶囝囝魔童到法會聽道的她,現今租住風水屋、調理身子及祈福三管齊下,做足準備為老公添個「小龍女」!

音樂組

遷入風水屋的靚靚與Chilam,日前行街為新居添置家品。

Chilam與靚靚的座駕,頻頻出入淺水灣道新居。

 

靚靚與Chilam選家品時有商有量,結婚多年不減恩愛。

Chilam與靚靚住得豪卻食得慳,不介意光顧平民小店醫肚。

為生女鋪路的靚靚,到中藥店掃貨調理身子。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()