本報昨日率先踢爆蔡卓妍(阿 Sa)和新一代媾女王陳偉霆( William)去年秘密撻着,當時阿 Sa尚未和鄭中基離婚,而 William仍和 Angelababy拍拖,因兩人昨日仍身在內地一同工作,故未有現身回應。消息曝光後阿 Sa昨晚罕有地透過唱片公司英皇直認和 William拍拖,但她強調:「我哋係剛剛開始嘅戀情,發展時雙方都喺單身嘅情況下一起,啱啱開始 3個月。」有傳阿 Sa和 William拍 MV定情,阿 Sa卻否認,她聲稱:「因為我哋生日係相隔一日,所以一向私交甚篤,加上又經常合作,咁好自然下發展感情。」唱片公司表示後日阿 Sa會返港,屆時會親自向公眾交代。

放大圖片
阿 Sa在公開承認與陳偉霆拍拖前,已毫不避忌地將兩人的自拍親密照放上微博。

阿 Sa在公開承認與陳偉霆拍拖前,已毫不避忌地將兩人的自拍親密照放上微博。

放大圖片
鄭中基昨晚大方承認和余思敏(右圖)曾約會吃飯,並表示雙方的確在發展當中。資料圖片

鄭中基昨晚大方承認和余思敏(右圖)曾約會吃飯,並表示雙方的確在發展當中。資料圖片

中基認與主播約會

至於鄭中基被傳和有線主播余思敏拍拖,他昨日說:「我哋食過幾次飯,算係發展階段,可以講嘅係咁多。」至於阿 Sa承認同 William已拍拖三個月,鄭中基表示祝福。與阿 Sa同公司的容祖兒昨晚出席商台 DJ朱薰的婚宴時,被問到阿 Sa和 William拍拖,她說:「咁我私下會恭喜佢,我唔係一早知,不過只要佢哋開心就得。」祖兒又指阿 Sa和 William外形合襯。對於 William被指為媾女王,祖兒會否訓示他好好對阿 Sa?祖兒說:「佢係好男友,大家都會 feel到阿 Sa開心。」而 William前女友 Angelababy透過經理人 Kim說:「會祝福佢哋,朋友開心就得。」採訪:馬建華、林妙萍


熱戀中的阿 Sa和陳偉霆早前一起拍廣告,恩愛之情早已表露無遺。

陳偉霆肉麻示愛娶硬阿Sa

28歲的蔡卓妍(阿Sa)和25歲的陳偉霆(William)墮入愛河,昨日兩人向本報自爆拍拖三個月,William更公開示愛:「唔怕肉麻講我哋係熱戀期,我好愛佢,認定佢係結婚對象。」


阿Sa和陳偉霆三個月前撻着,現時愛得難捨難離。(資料圖片)
阿Sa和陳偉霆三個月前撻着,現時愛得難捨難離。(資料圖片)

自從去年William和Angelababy分手,阿Sa又跟前夫鄭中基離婚後,據知各受情傷的他們,因近期合作多了一撻即着,身邊密友透露,由於兩人都是天蠍座,性格好夾,阿Sa欣賞William發憤圖強,是一個有上進心又孝順的男人,William就鍾意阿Sa性格樂天,帶給他快樂。

微博晒貼頭相傳情

前日他們「拍拖更」去鄭州舉行歌友會,阿Sa還不避嫌在微博上載兩人的貼頭相傳情。

記者致電阿Sa,她大方承認戀情:「我哋係拍拖,開始咗好短時間,諗住感情穩定時候就公開,唔需要隱瞞。」William亦坦白說:「係好神奇緣分,雖然識咗七年,中間唔係咁熟,呢幾個月合作多咗,傾心事多咗,大家互有好感。」

雖然他們拍《美麗密令》時曾傳緋聞,當時William未跟Baby分手,阿Sa亦是有夫之婦,William強調大家一齊時都是單身:「我哋冇諗過要隱瞞,只不過開始太短,想穩定先講。(依家穩定?)唔怕肉麻咁講,依家係熱戀期,我好愛佢,包括人同心,唔想否認戀情傷害阿Sa,我哋公開係想成件事輕鬆、開心,希望可以過情侶生活,拖手行街睇戲,得到大家祝福。」

祖兒與關智斌恭喜阿Sa蜜運。
祖兒與關智斌恭喜阿Sa蜜運。

早前阿Sa與陳偉霆一起慶祝生日。(資料圖片)
早前阿Sa與陳偉霆一起慶祝生日。(資料圖片)

唔介意阿Sa曾結婚

William否認二人同居,又說不介意阿Sa曾結婚:「當你愛一個人,會接受佢過去。(有冇諗過同阿Sa結婚?)等上天安排,不過我認定佢係結婚對象。」據知兩人將於今日返港,展開新戀情的阿Sa,其前夫鄭中基亦跟有線主播余思敏傳緋聞。

容祖兒昨晚出席朱薰婚宴,對於阿Sa和William承認拍拖,她說聲恭喜,還說兩人很襯,再問阿Sa同William襯還是與前夫襯?祖兒笑說:「同阿嬌最襯。(訓示William?)相信佢係好男友,見阿Sa咁靚就知活喺開心當中。(羨慕?)我不知幾好,依家好幸福。」而William的舊愛Baby經理人回應:「如果係真,就祝福佢哋。」

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()