被伍詠薇宣佈絕交的契弟陳山聰,昨日接受商台電話訪問解畫:「嗰晚係同成班朋友慶祝生日,有人提議玩遊戲,輸咗要打電話畀好朋友話絕交,覺得佢(伍姑娘)玩得,膽粗粗打畀佢,叫佢以後唔好搵我,伍姑娘聽完話好呀,就 cut咗線。」

楊怡斥出賣朋友 放大圖片
楊怡昨出席活動鬧山聰出賣朋友。

楊怡昨出席活動鬧山聰出賣朋友。

山聰續說:「嗰刻知大件事,不過即刻搵佢解釋都冇聽電話。如果我知會搞到伍姑娘咁唔開心,我唔會打呢個電話,我唔想加深誤會,所以公開同佢講對唔住,我知道佢真係好嬲。」不少人覺得陳山聰與何超雲拍拖「巴閉咗」,山聰說:「我同超雲家庭背景分別咁大,公開咗一定有負面報道同壓力,我好多謝超雲嘅信任支持。」另外,與山聰友好的楊怡昨日出席在九龍灣的活動亦說:「佢真係唔抵爭呀,為玩遊戲而出賣朋友,要打佢 pat pat。」採訪:何慧斯、楊潔雯攝影:黃文偉


陳山聰為貪玩激嬲伍姑娘公開道歉,亦感謝女友支持。 資料圖片

陳山聰認衰向伍姑娘道歉

伍詠薇在微博不開名鬧爆某好友兼絕交,有指是其「契細佬」陳山聰。陳山聰承認此事,並聲稱因玩輸遊戲被罰與好友玩絕交而誤激契姐,決定公開道歉!

陳山聰日前被傳與何超雲相戀後因財失義,於本月2日35歲生日當天,致電在微博留言恭賀他的契姐伍詠薇,着對方不要再找他,令對方嬲爆,在微博不開名狂鬧,兼取消關注山聰!而契妹陳敏之亦留言力撐,指有人被錢沖昏頭腦。

醉玩Truth or Dare

昨日山聰在查小欣節目的電話訪問中,首次開腔承認是當事人,但聲稱實屬誤會,想向伍詠薇公開道歉:「嗰日同朋友慶祝生日時飲醉咗,玩Truth or Dare(不講真心話就要被罰的遊戲)輸咗,要同一個朋友絕交,所以即時打畀伍姑娘(伍詠薇),因為以為佢玩得。我一開始同佢講『以後唔好再搵我!』,點知佢話『好呀!』就Cut線,再打畀佢已經冇聽電話,第二日一瞓醒睇微博,又有記者打畀我先知出事!(點解唔即時回應?)諗住過兩日先搵佢,但佢都冇聽電話,所以想公開同伍姑娘講對唔住。其實我唔知點算,咪搵小欣姐商量,最後畀個機會我喺節目道歉。」

山聰表示伍姑娘一向玩得,但事前因沒有聯絡太密,故可能突然這樣玩而激嬲了她!提到有傳他被錢沖昏頭腦,可感冤屈?山聰說:「唔可以話冤屈,只係有好大壓力,唔可以控制人哋睇法,我同一般人一樣努力工作。」他表示接受他人評論,與超雲拍拖亦「預咗」被批評。問到無綫對絕交事件可有意見?他說:「冇,公司只希望件事處理得好啲。(會再咁玩?)玩都唔會禍及朋友!(生日願望?)努力工作。」事後他在微博向查小欣致謝:「感謝小欣姐給我機會向伍姑娘和朋友道歉及交代始末。」

超雲:我唔會插手

本報致電伍姑娘告知山聰公開道歉,她說:「冇回應,我一頭霧水!(接受佢公開道歉?)唔回應。」其好友昨晚在微博留言指看到一個世紀大笑話,暗指山聰之說不合理,伍姑娘則以三個「雲」符號回應。

此外,超雲撐山聰可以解決自己的事:「我相信佢可以處理,我唔會插手或作任何評論!多謝關心!」她前晚上載大閘蟹照片,表示當晚會吃,心情似乎未受影響。其關注者則留言叫她對山聰好一點,因山聰為她而受了很多人身攻擊。

音樂組

被激嬲的伍姑娘,對事件只表示一頭霧水。

陳山聰自稱玩輸遊戲而被罰玩絕交,更公開向伍姑娘道歉!(資料圖片)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()