去年《NBA 2K11》用上「籃球之神」Michael Jordan掛頭牌,又加入咗Jordan Mode,創造出全球逾500萬套銷量。今年《NBA 2K12》就玩得更大,唔止有Michael Jordan,仲搵埋Magic Johnson、Larry Bird兩大80年代超級巨星,一於懷舊主導,懶理今年NBA賽季到底傾唔傾得掂數開波!

十五位巨星登場

Michael Jordan基本上係銷量保證,所以舊年就由Jordan擔大旗,又封面、又專用模式、又要蒐集Air Jordan波鞋,結果大收旺場。可是今年無理由再出Jordan一招,因此就索性玩大堆頭,加入眾多名人堂超級巨星,除Magic Johnson同Larry Bird之外,新增的「NBA's Greatest」模式仲有近代嘅Scottie Pippen、Karl Malone、John Stockton、Patrick Ewing,或再早一代的Abdul-Jabbar、Isiah Thomas或幾十年前神級球星Bill Russell,以及創單場100分紀錄的Wilt Chamberlain等,共十五位超級球星登場!玩到咁大,下年都唔知點收科。

實況重演經典場面

每個超級球星都有專屬的經典賽事畀大家體驗,成功達成目標仲可以Unlock球隊、球賽及球星,非常好玩。各場經典賽事都製作得 相當認真,球員衣着固然跟足歷史,如以前球員都係着短身褲配長襪打波,而球場上的廣告招牌同分牌都跟足時代,像Bill Russell的1964-1965年賽季,球場旁既無任何廣告牌,球場上亦無三分線,甚至連畫面都變成黑白兼在四角出現黑角,模擬當年黑白電視轉播嘅感覺,而旁述方面亦改成單聲道加上當年語氣,正到暈。

育成模式 畀錢買球星絕招

此外,遊戲系統都特別經過修改,令一般玩家都可感受到其好玩之處。之前一集都只會在球員腳底加入體力同「手感」計,全紅就代表「着晒火」。今集就用上環形設計,並且換上「位置」指標,當球員企入佢擅長的得分區時能力值就爆標,唔熟悉各真實球員的專長都一樣可以打得順風順水。上集都已有嘅「My Player」模式,今集加以強化,原創球員除自己揀選身高、外形、裝備同紋身外,仲可以用錢買埋球星們的招牌動作,好似Jordan式入樽動作就要賣到四百萬,最初Rookie階段根本買唔起,但平平哋執番對真實籃球鞋都仲得。當然,Keep住打得好,唔好有咁多Turnover,人工又會有得加,兼會有名牌球隊招攬,又可拍埋廣告同有人贊助。如果有時間,喪煲這個育成模式都好襟玩。

港隊球員評《NBA 2K12》

陳翊麟

NBA偶像:Michael Jordan

最想遊戲加入的經典球星:Penny Hardaway、David Robinson

評語:「上集Pick & Roll好煞食,但試過今集威力無咁強,要再揣摩一下,但遊戲相當好玩。」

蔡龍德(左)

NBA偶像:Michael Jordan

最想遊戲加入的NBA球星:Ray Allen

評語:「之前幾集都有玩開,出外集訓都有帶埋去玩。今集造得更真實細緻,平衡度亦相當高,一定會買嚟玩。」

INFO

類型:運動

開發:2K Sports

平台:PS3

推出日期:已推出

查詢:2341 2356

Brian

 

新增逾千個小動作,連當今MVP Nowitzki的Fade Away都做得極像真。

都唔係只着重經典巨星,當紮熱火的LeBron James同Dwyane Wade都造得超真實。

在「My Player」模式中畀錢都可買到Michael Jordan的標誌式入樽動作。

兩大封面巨星Larry Bird大戰Magic Johnson,超級Fans必迷。

Bill Russell經典比賽時更用上黑白畫面顯示。

《NBA 2K12》也有PS3主機同捆裝。$2,479(160GB)/$2,629(320GB)

arrow
arrow
    文章標籤
    NBA 2K12 大玩 名人堂
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()