31集的《義海豪情》終於在本周落幕,今次歷史任務其實極度艱辛,劇集出街前一直被唱好,結果雷聲大雨點小,首兩周收視更反高潮只得31點。直至上周開始才扭轉頹勢,以最高38點收視跑贏大市,總算為黎耀祥和鄧萃雯呢對視帝視后挽回面子。
《義海》愈播愈熱,無綫自然識做贈興,在周日(28日)一口氣連播兩小時大結局,同時更集齊全體演員現身一廠搞場大龍鳳,為收視作最後衝刺。坊間就演員下場流出多個版本,而本刊在特別渠道找來結局的連環畫面,讓忠心電視迷先睹為快,其中在大結局最尾一節,經歷多次生離死別的劉醒和九姑娘最終修成正果。祥仔八十歲的皺皮老樣亦首度曝光,最終行先一步,挨在雯女膊頭安詳歸西。


為九姑娘捱完一粒又一粒子彈的祥仔,尾段亦搏條老命豁出去,為送岳華(軍爺)逃離當時動盪的廣州而頭部受傷搞到失憶,連雯女都唔記得。雖然兩人承諾過「生要一齊生,死要一齊死」,可惜當時雯女已人在檀香山,她惟有登報尋祥仔達三十年。相隔異地,二人七老八十頭髮白了才在豬籠里重聚。最後祥仔挨在雯女在山上睇日出時安詳地離開人世,總算笑喪。


其間加插多段環遊世界享福片段,去巴黎、荷蘭、加拿大甚至一齊到街市買餸和公園耍太極。老實講,這幕兩分多鐘,搵祥仔唱插曲〈紅蝴蝶〉襯底,與《義海》氣勢萬鈞的調子唔多夾。


祥仔第31集結局,為護送岳華返廣西而受傷昏迷六天,甦醒後驚見人面全非,最慘的是竟然失咗憶。


祥仔同九姑娘雖然山盟海誓,但內戰令二人無奈分隔兩地。鏡頭一轉去到十年後,移居到檀香山的雯女為求可以盡快與祥仔重聚,每日都在報章刊登尋人啟事,每隔三個月就會到報社交一次錢。


搵足三十年,雯女終於有機會返廣州行一轉,竟然在豬籠里撞到班街坊,從敖嘉年(排骨)口中得悉祥仔未死,失憶症康復後更被委任做軍人,又在警校教槍。豬籠里重聚這一幕,祥仔聽到雯女一句「劉醒」,邊回望邊眼泛淚光,全集催淚位。

掹槍護雯女
第31集,一班暴徒突然擸晒架生圍攻鄭家大宅,第一個就要殺死雯女。雯女於是就用祥仔贈送的假手榴彈反擊,點知俾班特務識穿,混亂之下被特務以茶杯扑中額頭。最後祥仔當然是危急關頭趕到,用槍嚇退一班暴徒。


黎耀祥:好鍾意劉醒個角色,最欣賞係30年後劉醒同九姑娘重逢嗰幕,做番同一動作,真係好感動。可以演到劉醒,可遇不可求,我絕對希望今次可以攞獎(視帝),個獎屬於台前幕後所有人!


鄧萃雯:我冇機會經歷劉醒同九姑娘呢種愛,依家邊會有以命換命,為你擋子彈嘅男人。祥仔嘅演繹好平實,但真係好感人,有幾幕佢都打動到我,令我流出真淚水。

老妝全面睇
《義海》大部分演員均由後生演到老,尤以最後一集尾段的雯女多個不同年代不同年紀的造型最多變,美指和化妝應記一功。去片!

心姐冤魂索命
被岳華命令離開廣州的心姐(朗喜)直頭冤魂索命,於周日(28日)播映的第31集再次現身問雯女度水,話要同黃智賢(少康)搞鴉片生意。


借錢不遂,黃智賢聯同心姐踩上門,衰到用槍指住得番半條人命的岳華。


話晒岳華曾經是一代龍頭,咁俾人威脅法,激到佢戚眉歪嘴,好戲!


正當雙方人馬對峙之際,岳華冷不防揭開腳上毛毯,拔槍向黃智賢兜心口連開四槍,總算臨尾威番鋪。


心姐這集扮相比之前內斂,頭上亦出現多條白頭髮,不過眼見個仔當場斷氣,心姐進入癲瘋狀態,不停叫人救個仔,七情上面。


心姐癲喪無倫,在場人士只投以同情目光,冇人夠膽惹佢。最後心姐就一路拖住條屍,一路自言自語,睇見心酸!


謝雪心:試問見到個仔一下子死咗,點會接受到,發癲係好正常嘅事。我就係本住自己係阿媽嘅心態去演呢個劇。今次喜姐偏幫個仔未必啱,但做人阿媽就係咁。


黃智賢:呢場戲要裝反應彈,又要搞血漿,拍咗成7個鐘頭,心姐將條屍拖走嗰陣,因為我太重佢搬唔郁,結果我喺背脊放咗個算盤,心姐至拖到我出門口咋。遇到咁好嘅組合,即使我嘅戲未令到可以提名,但觀眾睇得開心,我已經好滿足!

胡定欣執到嫁半唐番
外間一直謠傳胡定欣(麗華)會被雯女忍痛親手殺死,但真實版本竟然係有好收場。處心積慮成為大家姐的胡定欣,嫁俾岳華後,在東泰呼風喚雨。縱然胡定欣姣事做盡,但亂世時竟被岳華放生,能與雯女到檀香山定居,最後更嫁到個半唐番,唔算大快人心。胡定欣的戲分在尾段少得可憐,嫁半唐番亦是齋噏冇畫面。


岳華娶了胡定欣後,為了確立老婆威信,不惜將東泰一班老叔父的花紅由她來話事,胡定欣在大會逐一發放花紅時,意氣風發。


坐輪椅的岳華自知在亂世九死一生,就叫胡定欣跟隨雯女到檀香山過新生活。一直要服侍阿伯博上位的胡,仲唔冇鞋挽屐走咩。

岳華逃難炸死
臨老入花叢的岳華,最尾放生嫩老婆,以為有好報,點知逃難時卻遇上戰事,背脊更被流彈炸到應。


軍隊到處放砲彈,岳華不幸背部中彈歸西,與外間有傳的病死結局差天共地。而他的死樣幾乎連假髮都跌埋。


岳華暴斃,不過祥仔堅拒將屍體棄於草叢,決定孭起條屍逃亡,完全秉承祥仔宗旨:「生要見人,死要見屍」。

網友自度《義海》結局
《義海豪情》本周終於殺入結局篇,唔少網友近日群起在多個討論區,預測《義》劇一眾演員下場,當中更有唔少人貼中。有網友同時呼籲要為《義》劇在台慶頒獎禮投票造勢,希望集眾人力量,推雯女祥仔順利冧莊。

法拉返豬籠里斷氣
一直有心漏病,折磨咗大半世的陳法拉(劉晴),喺第31集終於要死。她臨死堅持出院,成班街坊坐三輪車成隊軍隊咁駛返豬籠里,睇住法拉斷氣呢幕,算係全集最感人。


法拉自知死期到,氣若游絲地嚷着要出院,最後獲醫生批准。


黃浩然攬住法拉帶頭,祥仔等人坐三輪車跟喺後面,大家都露出一副慘樣。


一返到豬籠里,法拉即安樂死,老公黃浩然流下一滴淚。


法拉死後,黃浩然為她在豬籠里搞了個追悼會,還不停朗讀法拉所寫的日記。

下場有喜有悲
芸芸角色中,一班忠肝義膽的街坊差不多全部都得善終,至於一班毒販、漢奸及蘿蔔頭,則全部不得好死。

敖嘉年做爺爺
演活排骨一角的敖嘉年,尾集交代他有仔有孫,重返豬籠里居住,享盡家庭樂,但冇交代邊個係排骨嫂。

惠英紅激似阿婆
大結局的一大驚喜相信是惠英紅的阿婆造型,她無論由化妝、動作到表情都睇唔出有破綻。大家到時一定要留意呢part。


惠英紅:我為咗扮80幾歲嘅楊師奶,花咗兩個鐘染白啲頭髮,洗到頭皮都甩都未洗乾淨。呢場戲拍嗰陣要雙手曲起兼縮起個胸,成個人縮到得4呎幾高,咁做都係參照86歲嘅媽咪。如果有個最佳扮相獎,我會更加開心!

麥包金剛遭槍殺
作惡多端的麥包(梁非凡),因為向金剛(向山大佑)報殺妻之仇,反被金剛槍殺。金剛下場都唔好得去邊,被敖嘉年擊斃,大快人心。

暗場交代瓜柴
成日講要掟九姑娘落海嘅魯振順(大鳳哥),尾集暗場交代他在坐船避難期間不幸中槍,被推落海身亡。
而跟雯女逃亡到檀香山的馬海倫(鐵姐)則在途中身患惡疾而瓜柴。


二人風雨後重聚
鏡頭轉到1983年的香港,八十多歲的雯女和祥仔,在山上睇香港日落。二人一頭白髮,滿面皺紋,眼袋超大,扮相經過四小時化妝後,總算維肖維妙。


之後祥仔突然闔埋雙眼,頭部慢慢挨落雯女膊頭,雯女神情亦變得憂傷。劇情冇講到明,但照計祥仔是安詳老死。







我好似約咗人呀,點解我咩都唔記得晒。生要一齊生,死要一齊死,點解我要講呢句說話,我同邊個講?



係咪都冇消息呀?咁你幫我登多三個月啦!你今次幫我加多兩句。但願人長久,千里共嬋娟!



九姑娘向佛山警校劉醒教官致敬。


劉醒向九姑娘致敬。


係咪想大家一齊炸死!你哋快啲走!走呀!



呢個女人曾經將全廣州鴉片一把火燒晒!佢為咗救人自己上埋鴉片煙癮,你哋做得到咩?九姑娘做嘅嘢,只有天知我知,你哋想殺佢嘅方法,就係先殺咗我,然後踩我條屍去殺佢。




55歲


65歲


75歲


80歲


90歲


我預咗收尾嗰兩年好慘,少康鍾意做龍頭大佬,唔通唔俾佢做呀!
上次你分咗四分一身家,唔該你唔好再嚟騷擾阿爸,阿爸亦一個仙都唔借俾你。


我問你最後一次,俾唔俾呀!死老鬼!係咪要帶埋啲錢落棺材!


打靶仔,你踢夠未呀,以前你踢我張牀,依家踢我輪椅。



佢未死呀!我個仔要去醫院,你哋企喺度做咩呀!快啲幫手啦!


你要撐住,阿媽帶你去南洋,我話過你係叻仔嚟o架!




麗華係咪好有台型呀!


我大人不記小人過,你都分到6千5百萬!


過到嗰邊,你搵番個年紀同你差唔多嘅男仔,好好生活!
軍爺,你都好好保重!


軍爺,撐住呀!



醒哥,走啦!
我要孭埋軍爺走!


祥仔放低岳華後,才發現岳華背部中彈,搞到成手鮮血。


關注角色下場




踩《公主》撐《義海》




快啲幫我執套靚衫俾我着,我想恤番個頭!


你見攰就瞓陣先,返到豬籠里叫醒你!
唔制呀!我突然間好想踩單車呀!




晴晴最鍾意寫日記,最後嗰篇係未發生,但傻妹一早寫定,我讀俾大家聽。阿哥,我知要你唔難過係冇可能嘅,但只會俾一個月時間你!



叫九婆婆啦!我哋三爺孫係咪好似餅印咁!


你知唔知我哋成班人好慘呀!







arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()