近期最潮iPhone apps,肯定係個個星都勁玩、睇吓自己個樣似邊個明星嘅《MyCeleb》!雖然擺明惡搞居多得啖笑,不過唔少星都將自己似Brad Pitt、梁朝偉等國際級俊男引以為傲,仲放上微博狂晒。本刊今期搵咗多個星親身試玩,睇吓佢哋有冇作假!

周柏豪似鬼仔
生得一副靚仔樣嘅柏豪,竟然同星爺有68%似樣!「我之前似奇洛李維斯o架!呢個apps我喺杜汶澤個微博發現,覺得幾好玩咪即刻打畀佢囉!不過家都已經水尾,要玩趁手!」

周秀娜似愛美麗
本身唔係行美女路線嘅娜姐,測試結果顯示佢同拍過《天使愛美麗》及《達文西密碼》、同樣係賣氣質唔賣樣的法國女影星柯德莉塔圖(Audrey Tautou)有76%相似!連娜姐都懷疑自己係咪有啲外國血統,「我之前玩係似柯德莉夏萍o架!唔通我係mix嘅?其實我覺得係角度問題,七三面最易似靚女。」

莊思敏似Sammi
經常潮玩iPhone apps嘅莊思敏,一見到記者話玩《MyCeleb》即刻表現勁興奮,原來Jacqueline已試玩過無數次,仲掌握晒拍攝技巧,「我用過唔同angle影,原來用七三面就最易似靚女o架!我呢排勁玩,試過似祖兒、阿嬌、張曼玉同金喜善,今次似Sammi我都好開心呀!」

A. Lin似韓妹
8模之一嘅A.Lin,同其他星一樣勁鍾意玩《MyCeleb》。「我之前似張曼玉,今次似宋慧喬,好在兩個都係靚女咋!」

容祖兒最離奇
容祖兒同自己竟然只有72%相似!明明係同一個人,究竟點解唔係百分百嘅?唔通……。

阿Sa角度正
阿Sa同張曼玉有74%似樣,望真啲,佢哋張相連髮型面形眼耳口鼻都似到十足喎!

黃夏蕙最離譜
FBI貪玩,拎咗夏蕙姨呢張扮鬼相試玩,結果佢竟然似American Idol第4季冠軍Carrie Underwood,呢個app準確度有幾高,大家話啦!

林峯男變女
FBI又搵未變臉前嘅林峯試吓,佢竟然係似韓國女星崔智友,咁林峯得閒可以試吓扮女人喎。






Chrissie玩緊嗰陣,莊思敏都撲埋嚟等睇佢似邊個,好緊張喎。









arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()