楊怡去年憑《宮心計》獲得「我最喜愛女角色」後,一年下來,連踩四部劇冇停過,上月終於「冧廠」,要向無綫請假入院。對外,楊怡聲稱感冒及做身體檢查,但原來六月開始患上感冒的她,因為長期缺乏休息,令下巴神經受細菌感染,以致肌肉硬化,歪埋一邊。數月來中、西醫雙管齊下,為免病情繼續惡化,有錢冇命使,楊怡決定停工半年。

病足五個月
有得有失,花上超過十年時間,楊怡穩佔無綫當家花旦一席,但卻付上健康,不過,硬淨的她一直隱瞞病情,甚少在同事間提及。長期過勞,細菌侵入神經,發病至今五個月,仍未完全康復,月初她出席無綫電視節目巡禮時,大細眼、下巴向右歪埋一邊的情況未有改善。
早在六月底,楊怡一邊拍《點解阿Sir係阿Sir》,又同時為《談情說案》做宣傳,感冒纏身的她,面部浮腫,左邊面的肌肉亦出現僵硬狀況。
「其實阿怡(楊怡)好驚,因為長期感冒唔好,過濾性病毒入咗下巴神經,搞到嗰個位置嘅肌肉硬晒,連講說話都有困難,九月拍《真相》做律師,佢連口都擘唔大,見到佢下巴唔係好郁到,工作人員都嚇親,因為唔知會唔會再惡化,當時佢已經睇緊專科,之後又搵中醫針灸。因為一直拍劇冇停過,所以下巴歪咗都冇得即時放假。但公司都知佢個病可大可小,已經有內部通知,安排早啲放阿怡收工,就算宣傳活動,都盡量唔使佢出席。」知情者說。

放半年假
病情雖然稍為好轉,但十月台慶亮燈儀式,楊怡亦因為要入院臨時缺席,令她下定決心,正視身體,決定停工。
「阿怡都係死撐累事,如果佢好似其他人咁,唔舒服就冧廠,就唔使搞成咁,不過佢拍咗咁多劇都未出街,就算同公司請半年假,都唔會有大影響。」
經此,「爛做」的楊怡亦終於諗通,不再得個做字,甚至跟一直有意翻撻她的前男友藍偉傑恢復來往,不時相約食飯,將只有工作的生活習慣,加以調整。

可大可小
與楊怡同病相憐的,還有早前在加拿大登台冷親,感染貝爾氏麻痺的羅家英,據醫生指出,有八成患者可於兩個月內康復,但亦有少數永久不能痊癒。
羅家英染病後,左邊面肌肉出現麻痺,左眼不能眨,說話時嘴角亦有點歪;幸而及時醫治,正在山東拍劇的他,在微博表示自己正在康復,面部肌肉開始回復正常。除了羅家英,十多年前,關菊英亦曾患此症。
貝爾氏麻痺,是過濾性病毒入侵控制面部肌肉第七條神經所致,患者起初作感冒,慢慢引致一邊面僵硬,眨眼有困難,甚至影響進食。醫生一般會處方消炎藥及類固醇,患者亦要多休息才會康復。


上:10年11月
下:09年6月
正常


入院相
今年十月,楊怡頂唔順入院休息,不過她只透露入院檢查。


拍《宮心計》做奸角壓力大,加上在唔夠休息下拍一場浸水戲,長期感冒的楊怡因過濾性病毒入神經,下巴歪咗。


病得最厲害時,楊怡拍劇以外,又要為《談情說案》做宣傳,欠缺休息的她,面部十分浮腫。


半年來,楊怡放上微博的相,因下巴出現問題,大部分闔埋嘴笑。


一班人影相,楊怡刻意側面向鏡頭,以免大細面出鏡。


拍完《真相》,楊怡決定休息半年。


臨放大假前,勤力楊怡繼續搏命搵銀,早前出席商場聖誕活動。


arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()